SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Set foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Je moet dan ook onder een steen wonen of je hoofd in je anus hebben geparkeerd als je de verwachting had dat dit meer zou worden dan duur uitgevoerde halfbakken fan-fiction. Zelfde met Terminator nu.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:53 schreef JDx het volgende:
Wat een tegenvallerwachtte er echt jaren op
Ik had hoge verwachtingen vanwege de reviews.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je moet dan ook onder een steen wonen of je hoofd in je anus hebben geparkeerd als je de verwachting had dat dit meer zou worden dan duur uitgevoerde halfbakken fan-fiction. Zelfde met Terminator nu.
Dan heb ik zowaar meelij met je.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik had hoge verwachtingen vanwege de reviews.
quote:Op zondag 12 juli 2015 09:58 schreef Xan21 het volgende:
Ja heerlijk he die Koreaanse subs, stoort totaal niet ;P
Dat vond ik de minste stukken uit de film lol! Eindgevecht was leuk maarquote:Op zondag 12 juli 2015 17:59 schreef Weakling het volgende:
Alleen Jimmy Fallon vond ik nog wel geinig en een deel van het eindgevecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was teveel...had anders gekunt.
Hij was niet echt spannend zoals de eerste idd...en je merkt echt dat er na de waterval scene wat stukken uitgeknipt zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op dat moment, maar dan nog...Ze doen alsof alles al ok is terwijl de Pterodactyls nog rondvliegen en ze de kinderen nog niet gevonden hebben. De scene stond trouwens niet in het script en was een spontane take. Eigenlijk zouden Lowery & Vivian een zoenscene hebben wanneer zij vertrekt uit de controleroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |