Hier heb ik geen brief van gehad. Alleen een mail en sms'je dat alles erop vooruit ging. Meer MB, meer minuten. Dat ik geen spotify meer kreeg zijn ze blijkbaar even vergeten te vermelden.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:24 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je ging van Hi naar KPN?
Dat is een eenzijdige wijziging van de abonnementsvoorwaarden. Ik neem aan dat je daar netjes een brief van hebt gehad? Want zo niet, dan kun je dr een zaak van maken. Als je wel een brief hebt gehad dan had je toen kunnen opzeggen omdat je het niet eens was met de eenzijdig veranderde voorwaarden.
Toevallig ook geen bijlage met de volledige voorwaarden?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:27 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Hier heb ik geen brief van gehad. Alleen een mail en sms'je dat alles erop vooruit ging. Meer MB, meer minuten. Dat ik geen spotify meer kreeg zijn ze blijkbaar even vergeten te vermelden.
Nee, dit was een standaard mail die naar alle klanten is gestuurd.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:48 schreef Queller het volgende:
[..]
Toevallig ook geen bijlage met de volledige voorwaarden?
Zelfs geen link in het bericht naar de site, zodat je daar de voorwaarden kon lezen?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:53 schreef Luukiemaster het volgende:
Nee, dit was een standaard mail die naar alle klanten is gestuurd.
Zo letterlijk als dit hier staat zou je dus gewoon je Spotify moeten behouden.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:58 schreef Luukiemaster het volgende:
Dit staat letterlijk op de link in de site:
Verandert er iets aan mijn kortingen, extra's en losse bundels, zoals Spotify Premium?
Hier verandert niets aan. Je kortingen, KPN Compleet-extra’s en losse bundels zoals Spotify Premium blijven allemaal hetzelfde. Als je nu gebruikmaakt van Hi Eindeloos Spotify Premium waarbij er geen MB’s uit je bundel gaan bij het streamen van muziek, is dit bij KPN ook nog zo.
Op het moment dat het probleem wordt opgelost zal het bedrijf vast wel met een passende oplossing komen.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:03 schreef Hallmark het volgende:
Sowieso kun me natuurlijk het laatste bedrag storneren. Fuck die gasten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |