abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153936254
Beste FOK! leden, voor jullie een vraagstuk.

In 2014 heb ik een contract afgesloten bij een niet nader te noemen provider. Hierbij had ik de deal dat ik de volledige looptijd recht had op gratis Spotify Premium. Dit heeft mij overgehaald om dit abonnement af te sluiten.

Ik april dit jaar is deze dochteronderneming verder gegaan onder de naam van de moederprovider. Ik kreeg meer MB's gratis er extra bij dus ik was blij.

Nu schetst mijn verbazing dat ik op dit moment al twee en een halve maand voor Spotify betaal. Dit is natuurlijk niet de afspraak dus ik heb gebeld naar mijn provider en bovenstaand verhaal uitgelegd. Het antwoord wat ik kreeg was "Spotify Premium is niet gratis in combinatie met dit abonnement en daarom is het eraf gehaald". Dit is natuurlijk niet wat ik wilde horen, ik heb zwart op wit staat dat ik er recht op heb. Het antwoord was dat ik een klacht moest indienen met een kopietje van mijn contract (want die hebben ze daar blijkbaar niet?).

Vervolgens nogmaals via Facebook geprobeerd en in principe hetzelfde antwoord maar zij hebben een klacht aangemaakt met een foto van mijn contract erbij (die heb ik via de chat verstuurd).

Vandaar een antwoord gekregen dat Spotify Premium niet in combinatie kan met dit abonnement. Ik heb er meteen achteraan gebeld en ze hebben de klacht laten escaleren waardoor er nogmaals naar wordt gekeken.

Nu heb ik de vraag of ik überhaupt in m'n recht sta/kan eisen dat ik Spotify Premium wil. Daarnaast hebben ze zonder mij in te lichten deze korting laten annuleren waardoor ik ondertussen al ¤25 kosten heb gemaakt aan Spotify, dit vind ik ook niet echt netjes.

Ik wil jullie bij voorbaat al bedanken voor jullie reacties.

Xx
Ja, hoi!
  Moderator maandag 29 juni 2015 @ 21:24:06 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_153936481
Dus je ging van Hi naar KPN?

Dat is een eenzijdige wijziging van de abonnementsvoorwaarden. Ik neem aan dat je daar netjes een brief van hebt gehad? Want zo niet, dan kun je dr een zaak van maken. Als je wel een brief hebt gehad dan had je toen kunnen opzeggen omdat je het niet eens was met de eenzijdig veranderde voorwaarden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_153936608
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 21:24 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je ging van Hi naar KPN?

Dat is een eenzijdige wijziging van de abonnementsvoorwaarden. Ik neem aan dat je daar netjes een brief van hebt gehad? Want zo niet, dan kun je dr een zaak van maken. Als je wel een brief hebt gehad dan had je toen kunnen opzeggen omdat je het niet eens was met de eenzijdig veranderde voorwaarden.
Hier heb ik geen brief van gehad. Alleen een mail en sms'je dat alles erop vooruit ging. Meer MB, meer minuten. Dat ik geen spotify meer kreeg zijn ze blijkbaar even vergeten te vermelden.
Ja, hoi!
pi_153937285
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 21:27 schreef Luukiemaster het volgende:

[..]

Hier heb ik geen brief van gehad. Alleen een mail en sms'je dat alles erop vooruit ging. Meer MB, meer minuten. Dat ik geen spotify meer kreeg zijn ze blijkbaar even vergeten te vermelden.
Toevallig ook geen bijlage met de volledige voorwaarden?
pi_153937469
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 21:48 schreef Queller het volgende:

[..]

Toevallig ook geen bijlage met de volledige voorwaarden?
Nee, dit was een standaard mail die naar alle klanten is gestuurd.
Ja, hoi!
pi_153937504
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 21:53 schreef Luukiemaster het volgende:
Nee, dit was een standaard mail die naar alle klanten is gestuurd.
Zelfs geen link in het bericht naar de site, zodat je daar de voorwaarden kon lezen?

In dat geval zou ik zeggen: je hebt recht op je Spotify Premium, want ze hebben je niet op de hoogte gebracht.
pi_153937612
Dit staat letterlijk op de link in de site:

Verandert er iets aan mijn kortingen, extra's en losse bundels, zoals Spotify Premium?

Hier verandert niets aan. Je kortingen, KPN Compleet-extra’s en losse bundels zoals Spotify Premium blijven allemaal hetzelfde. Als je nu gebruikmaakt van Hi Eindeloos Spotify Premium waarbij er geen MB’s uit je bundel gaan bij het streamen van muziek, is dit bij KPN ook nog zo.
Ja, hoi!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 29 juni 2015 @ 22:06:59 #8
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_153937907
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 21:58 schreef Luukiemaster het volgende:
Dit staat letterlijk op de link in de site:

Verandert er iets aan mijn kortingen, extra's en losse bundels, zoals Spotify Premium?

Hier verandert niets aan. Je kortingen, KPN Compleet-extra’s en losse bundels zoals Spotify Premium blijven allemaal hetzelfde. Als je nu gebruikmaakt van Hi Eindeloos Spotify Premium waarbij er geen MB’s uit je bundel gaan bij het streamen van muziek, is dit bij KPN ook nog zo.
Zo letterlijk als dit hier staat zou je dus gewoon je Spotify moeten behouden.
Uit ervaring vanuit de andere kant weet ik dat ze door de escalatie nu op een specialistische afdeling voor je bezig zullen zijn om de combinatie van je abonnement en Spotify wel te laten werken. Hiervoor zullen ze maximaal 5 dagen de tijd nodig hebben maar normaal gesproken wordt dit keurig opgelost.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_153938893
Ik heb ze dit nog gevraagd toen, en ik zou het gewoon behouden. Is ook het geval en op mijn afrekeningen zie ik ook niks raars. Ben jij ook van de 2GB naar de 5GB gegaan? Dan zit je in principe in hetzelfde geval als ik en dan zou spotify premium dus gewoon nog steeds gratis moeten zijn.
Your opinion of me is none of my business.
pi_153938993
Ik ben van 4 GB naar 10 gegaan. Helaas doen ze bij mij iets moeilijker :(
Ja, hoi!
  maandag 29 juni 2015 @ 23:03:19 #11
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_153939962
Sowieso kun me natuurlijk het laatste bedrag storneren. Fuck die gasten.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 29 juni 2015 @ 23:05:04 #12
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_153940044
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:03 schreef Hallmark het volgende:
Sowieso kun me natuurlijk het laatste bedrag storneren. Fuck die gasten.
Op het moment dat het probleem wordt opgelost zal het bedrijf vast wel met een passende oplossing komen.
Storneren zou ik niet doen als je nog graag gebruik wilt maken van de overige diensten waarvoor het abonnement wel juist ingesteld is momenteel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')