ben ondertussen iets anders aan het doen ;sssquote:

oeh vertelquote:Op maandag 29 juni 2015 16:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ben ondertussen iets anders aan het doen ;sss

Ja precies. Dankzij jou weet ik trouwens nuet welke jurk ik zou nemenquote:

Zeker met je duim en wijsvinger tegelijk in 1 gaatje terwijl je een ananas ontpit, RTL Z kijkt en een verslag typt over het gedrag van de doorsnee duin ten tijden van de wintermaanden...quote:Op maandag 29 juni 2015 16:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ben ondertussen iets anders aan het doen ;sss

dankzij mij, whut?quote:Op maandag 29 juni 2015 16:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja precies. Dankzij jou weet ik trouwens nuet welke jurk ik zou nemen

een ananas heeft geen pitten, debielquote:Op maandag 29 juni 2015 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker met je duim en wijsvinger tegelijk in 1 gaatje terwijl je een ananas ontpit, RTL Z kijkt en een verslag typt over het gedrag van de doorsnee duin ten tijden van de wintermaanden...

Gewoon regels volgen togquote:Op maandag 29 juni 2015 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is gewoon natuur of word je er onzeker van?

Ik moest eigenlijk ontkernen zeggen, idd.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
een ananas heeft geen pitten, debiel

met van die versiersels erinquote:

van het weekend ook weer iemand ontkernd.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk ontkernen zeggen, idd.

Indirect dankzij jou. Want dankzij jou kwam ik op die sitequote:

4ebe weer eens gezien, ja?quote:Op maandag 29 juni 2015 16:20 schreef wise het volgende:
[..]
van het weekend ook weer iemand ontkernd.

Kan me niet voorstellen dat het lekker loopt.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:19 schreef wise het volgende:
[..]
met van die versiersels erin
zelf weten wat ze dragen natuurlijk,maar toch

ze was niet 1,55 en donkerquote:

welke?quote:Op maandag 29 juni 2015 16:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Indirect dankzij jou. Want dankzij jou kwam ik op die site

mensen die dat dragen hebben vaak niet mooiste voeten, dus misschien voor hun welquote:Op maandag 29 juni 2015 16:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het lekker loopt.

Oh je was serieusquote:Op maandag 29 juni 2015 16:22 schreef wise het volgende:
[..]
ze was niet 1,55 en donker![]()
also, heb dr al een tijd niet gezien.

Clogfeet.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:22 schreef wise het volgende:
[..]
mensen die dat dragen hebben vaak niet mooiste voeten, dus misschien voor hun wel

ze is al snel missing met die lengtequote:

Daarom koeiebelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |