Oké, zoveel keus eigenlijk ook.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb Renshaw gekozen, die bleek super goedkoop.
Nah daar is dwc te wit voor.quote:
Nee, met hihi dankje x :$ bevestig je juist de sarcasme.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik dat gemist had dan zou ik wel als een pubermeisje met "hihi dankje x :$" gereageerd hebben en die reactie menen.
Was het maar zo'n feest. Zitten echt randdebielen op FOK! die het serieus nemenquote:Op maandag 29 juni 2015 15:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, met hihi dankje x :$ bevestig je juist de sarcasme.
Wederom mis je het punt, en niet je punt knieën.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Zitten echt randdebielen op FOK! die het serieus nemen.
quote:
vind hijquote:Maar zou hij het echt heel opwindend vinden dan zou ik het wel doen, gelukkig vind hij in mijn mond of op mijn borsten vele malen leuker.
ik dacht dat jij Chai was?quote:
Ah nu zijn wij allemaal randdebielen....quote:Op maandag 29 juni 2015 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Zitten echt randdebielen op FOK! die het serieus nemen.
Doen alsof je je aangesproken voelt om mij onzeker te maken so kawaii <3quote:Op maandag 29 juni 2015 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah nu zijn wij allemaal randdebielen....
Nog een bevestiging dat je pubermeisje bent
jij bent wel srs randdebielquote:Op maandag 29 juni 2015 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2015 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Spreek jij eens even lekker voor jezelf.quote:
En imperfect.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee jij met je puntjes. Elitaire bal.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:52 schreef Makoto het volgende:
[..]
Spreek jij eens even lekker voor jezelf.
Doen alsof is voor pubermeisjes.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doen alsof je je aangesproken voelt om mij onzeker te maken so kawaii <3
Jij ook. En nu?quote:
Nehquote:Op maandag 29 juni 2015 15:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hier GYM users kanker komen posten gaat de SC daardoor toch niet dicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |