Juist.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan gaat het puur om de chicks en het zuipen, het eten is meer een moeten.
In Spanje ook, all linclusive... 2 x geweest en toen aldoor op straat van die vleesspiezen kopen enzoquote:Op maandag 29 juni 2015 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nooit, never. Alleen ontbijt voor het geval je te brak bent om meteen nadat je wakker bent de deur uit te gaan, maar verder niets.
Ben 1x een paar dagen geweest, maar het eten was daar juist prima. Maar was ook best een duur hotel volgens mij.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan gaat het puur om de chicks en het zuipen, het eten is meer een moeten.
wist wel dat hij een dikke homo wasquote:Op maandag 29 juni 2015 16:43 schreef Le_Professeur het volgende:
NWS / Man van 300 kilo met hoogwerker uit flat getakeld
Haha, Hermann is vervoerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Tip voor hem is hoe kut het ook lijkt, gewoon overal voor open staan... 9 vd 10x is het wel echt cool en is de verbeelding vooraf die men er van heeft echt onzin. Helemaal als je een doemdenker bent.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar net aan. Ik weet bij iedere soort vakantie wel een passend groepje mensen met wie ik datgene graag zou ondernemen, ik zie wel welke mogelijkheid zich aandoet.
Ja, maar jij houdt van duur.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben 1x een paar dagen geweest, maar het eten was daar juist prima. Maar was ook best een duur hotel volgens mij.
Verkapte check mij veel vrienden hebben en/of mensen kennen.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar net aan. Ik weet bij iedere soort vakantie wel een passend groepje mensen met wie ik datgene graag zou ondernemen, ik zie wel welke mogelijkheid zich aandoet.
quote:Op maandag 29 juni 2015 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verkapte check mij veel vrienden hebben en/of mensen kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op maandag 29 juni 2015 16:46 schreef wise het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jong geleerd is oud gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee dat is het niet hoor, hij wil het allemaal wel. En het is ook niet alleen hij, ook enkele vrienden van me. Ik ben, dit zal vast verwend overkomen, vanaf jongs af aan al ieder jaar minimaal één of twee keer op vakantie geweest. Ik heb daar dus veel meer ervaring mee dan zij en zou een vakantie buiten Europa ook wel eens leuk vinden. Dat is echter niet echt een goede vakantie om je reisleven mee te beginnen, je mist dan gewoon bepaalde ervaring.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tip voor hem is hoe kut het ook lijkt, gewoon overal voor open staan... 9 vd 10x is het wel echt cool en is de verbeelding vooraf die men er van heeft echt onzin. Helemaal als je een doemdenker bent.
Oh sorry ik zie het verschil tussen mensen waar ik graag mee om ga, echte vrienden en Facebookvrienden nog net wel!quote:Op maandag 29 juni 2015 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verkapte check mij veel vrienden hebben en/of mensen kennen.
Ah, gewoon met jongerenreizen dus.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee dat is het niet hoor, hij wil het allemaal wel. En het is ook niet alleen hij, ook enkele vrienden van me. Ik ben, dit zal vast verwend overkomen, vanaf jongs af aan al ieder jaar minimaal één of twee keer op vakantie geweest. Ik heb daar dus veel meer ervaring mee dan zij en zou een vakantie buiten Europa ook wel eens leuk vinden. Dat is echter niet echt een goede vakantie om je reisleven mee te beginnen, je mist dan gewoon bepaalde ervaring.
Een zonvakantie lijkt me een mooie starter en iets minder overweldigend dan weet ik veel, Indonesië of zo. Dat kan op mijn/onze leeftijd gewoon niet goed gaan of leuk zijn als je amper reiservaring hebt.
[..]
Oh sorry ik zie het verschil tussen mensen waar ik graag mee om ga, echte vrienden en Facebookvrienden nog net wel!
Je moet ergens beginnen inderdaad. Ik zou ook nooit gelijk naar een land waarbij je bijv. 10 uur moet vliegen...quote:Op maandag 29 juni 2015 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee dat is het niet hoor, hij wil het allemaal wel. En het is ook niet alleen hij, ook enkele vrienden van me. Ik ben, dit zal vast verwend overkomen, vanaf jongs af aan al ieder jaar minimaal één of twee keer op vakantie geweest. Ik heb daar dus veel meer ervaring mee dan zij en zou een vakantie buiten Europa ook wel eens leuk vinden. Dat is echter niet echt een goede vakantie om je reisleven mee te beginnen, je mist dan gewoon bepaalde ervaring.
Een zonvakantie lijkt me een mooie starter en iets minder overweldigend dan weet ik veel, Indonesië of zo. Dat kan op mijn/onze leeftijd gewoon niet goed gaan of leuk zijn als je amper reiservaring hebt.
pilletje genomen¿quote:Op maandag 29 juni 2015 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Vorig jaar voor het eerst gevlogen vanwege vliegangst maar uiteindelijk vond ik het wel leuk zelfs
Ja dat dus. Ik zou het wel kunnen handlen denk ik, maar ik wil anderen dat niet meteen aandoen.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen inderdaad. Ik zou ook nooit gelijk naar een land waarbij je bijv. 10 uur moet vliegen...
Ah serieus? Bus/Auto is zo naarquote:Ik was al wel naar wat verdere landen geweest maar met bus of auto.
Vorig jaar voor het eerst gevlogen vanwege vliegangst maar uiteindelijk vond ik het wel leuk zelfs
Nooit van m'n leven.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, gewoon met jongerenreizen dus.
wow verwend nestquote:Op maandag 29 juni 2015 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Oh sorry ik zie het verschil tussen mensen waar ik graag mee om ga, echte vrienden en Facebookvrienden nog net wel!
Nou geen vliegpilletje maar wel valeriaan gehad. En voor opstijgen had ik kauwgum maar ik had er niet zo veel last van gelukkig.quote:
Waarnaartoe gevlogen?quote:Op maandag 29 juni 2015 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou geen vliegpilletje maar wel valeriaan gehad. En voor opstijgen had ik kauwgum maar ik had er niet zo veel last van gelukkig.
Echt raar als je boven de wolken vliegt
Ja, precies. Nu met vakantie heel wat meer opties dus en dit jaar weer vliegenquote:Op maandag 29 juni 2015 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik zou het wel kunnen handlen denk ik, maar ik wil anderen dat niet meteen aandoen.
[..]
Ah serieus? Bus/Auto is zo naar. Ik ben een luxepaardje
. Maar chill dat je het vliegen toch eens geprobeerd hebt ondanks je angst. Als je daar overheen bent creëert dat meteen zo veel meer mogelijkheden.
[..]
Nooit van m'n leven.
Sorrento, Italie.quote:
Hoe heb je vliegangst als je nog nooit gevlogen hebt? Dan weet je toch niet waar je bang voor bent :$quote:Op maandag 29 juni 2015 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou geen vliegpilletje maar wel valeriaan gehad. En voor opstijgen had ik kauwgum maar ik had er niet zo veel last van gelukkig.
Echt raar als je boven de wolken vliegt
Met vliegen zal ieder ongeluk er één teveel zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, precies. Nu met vakantie heel wat meer opties dus en dit jaar weer vliegen
Bus is echt erg inderdaad. Verschrikkelijk... en veel ongelukken mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |