Dit. Dat moet je nu echt niet willen. Weet je hoe leuk het is om ergens in een dorp een eettentje te zoeken en superieur te eten voor een paar eu. IPV dat hotel met die vette lauwe troepquote:Op maandag 29 juni 2015 16:34 schreef wise het volgende:
[..]
Hier was ik al zo bang voor![]()
All-inc is leuk als je boven de 55 bent. Daaronder wil je toch gewoon alles zien van de cultuur en de stad enz en niet met zn alle in een grote hal zitten en chinees,spaans en hollandse kroketten willen eten
Ga je met vrienden?quote:Op maandag 29 juni 2015 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij in september. Vandaag Arke gebeld en die snapt het heel goed en ondanks aanbetaling kunnen ze dit gewoon aanpassen.
All inclusive![]()
verschrikkelijk.
Vriendin.quote:
lekker opbakken van de vorige dag of van dezelfde ochtend. Brrrquote:Op maandag 29 juni 2015 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Dat moet je nu echt niet willen. Weet je hoe leuk het is om ergens in een dorp een eettentje te zoeken en superieur te eten voor een paar eu. IPV dat hotel met die vette lauwe troep
Ik ga met iemand die nog niet zo veel van de wereld heeft gezien en voor wie de reis opzich al een hele belevenis is. Zelf ben ik onderhand ook wel toe aan dingen zien, maar dan zou ik liever wat verder gaan dan Kreta. Verder als in verder weg of een ander soort reis, zoals rondtrekken.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:34 schreef wise het volgende:
[..]
Hier was ik al zo bang voor![]()
All-inc is leuk als je boven de 55 bent. Daaronder wil je toch gewoon alles zien van de cultuur en de stad enz en niet met zn alle in een grote hal zitten en chinees,spaans en hollandse kroketten willen eten
Klopt, lekker passief bij het hotel blijven hangen.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Dat moet je nu echt niet willen. Weet je hoe leuk het is om ergens in een dorp een eettentje te zoeken en superieur te eten voor een paar eu. IPV dat hotel met die vette lauwe troep
Druipend in vetquote:Op maandag 29 juni 2015 16:36 schreef wise het volgende:
[..]
lekker opbakken van de vorige dag of van dezelfde ochtend. Brrr
Ja, dit.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
Oh plus altijd maar eten in dat stomme hotelrestaurantniks aan.
ik hou altijd in de gaten waar 45+ reizen heen gaan. Makkelijkste doelgroep als je zelf jong bent en een oude vrouw wil scoren.quote:
Zeker wetenquote:Op maandag 29 juni 2015 16:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit.Waardeloos man. Je wilt toch juist door de kleine straatjes banjeren op zoek naar een klein tentje in souterrain waar ze de lekkerste vleesmaaltijden bereiden
Je bent nog geen 30 toch?quote:Op maandag 29 juni 2015 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker wetenmoet zeggen toen ik nog jong was ( ;'( ) deed ik ook vaker all inclusive, lekker makkelijk en boeiend wat je dan eet
maar wel afgeleerd gelukkig.
Meerdere keren zelfsquote:Op maandag 29 juni 2015 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker wetenmoet zeggen toen ik nog jong was ( ;'( ) deed ik ook vaker all inclusive, lekker makkelijk en boeiend wat je dan eet
ik ben een fervent vakantierecensie lezerquote:Op maandag 29 juni 2015 16:38 schreef Chai het volgende:
Wat weten jullie veel van all-inclusive hotels zeg.
inb4 Chloro.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:40 schreef wise het volgende:
[..]
ik ben een fervent vakantierecensie lezer![]()
En als kindzijde vaak meegesleurd
Ligt helemaal aan Freek natuurlijk of hij het ook kan handelenquote:Op maandag 29 juni 2015 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meerdere keren zelfs? Damn, ik hoop dat ik het toch bij één keer kan houden en daarna van die vakanties kan gaan hebben die jullie hier beschrijven.
Misschien niet, misschien wel. Heb het wel over tijd in de tienerjaren...quote:
Nooit, never. Alleen ontbijt voor het geval je te brak bent om meteen nadat je wakker bent de deur uit te gaan, maar verder niets.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan gaat het puur om de chicks en het zuipen, het eten is meer een moeten.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan Freek natuurlijk of hij het ook kan handelen
[..]
Misschien niet, misschien wel. Heb het wel over tijd in de tienerjaren...
Chloroquote:
Dat ligt er ook maar net aan. Ik weet bij iedere soort vakantie wel een passend groepje mensen met wie ik datgene graag zou ondernemen, ik zie wel welke mogelijkheid zich aandoetquote:Op maandag 29 juni 2015 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan Freek natuurlijk of hij het ook kan handelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |