voor haar eerder een kattebelquote:
Ik heb ook lastige voetjes, maar goede schoenen is een mustquote:Op maandag 29 juni 2015 16:22 schreef wise het volgende:
[..]
mensen die dat dragen hebben vaak niet mooiste voeten, dus misschien voor hun wel
niet alleen lastige voetjesquote:Op maandag 29 juni 2015 16:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb ook lastige voetjes, maar goede schoenen is een must
ik ben onschuldigquote:
Ja. Maar niet op vakantie?quote:
oh zou dan best kunnen. Weet niet waar dr vriend heen wilde.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Maar niet op vakantie?
Wij zouden naar Kreta maar nu toch maar niet meer, moeten nog omboeken... nog tips? willen wel weer naar ergens in ITalie.
4ebe zou zeggen:quote:Op maandag 29 juni 2015 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij zouden naar Kreta maar nu toch maar niet meer, moeten nog omboeken... nog tips? willen wel weer naar ergens in ITalie.
Ja, preciesquote:
Dacht dat ze het wel heeft verteld maar weet niet meerquote:Op maandag 29 juni 2015 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
oh zou dan best kunnen. Weet niet waar dr vriend heen wilde.
Waarom ga je omboeken?quote:Op maandag 29 juni 2015 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
Nieuws gezien? dat is 1. En een kennis zit daar nu en die raad aan om het om te boeken vanwege weinig tot geen pinmogelijkheden, protesten en dus wellicht ook bevriezing van het dagelijkse leven aldaar. Met bijbehorende dingetjes als toeristische shit gesloten etc.quote:
Kindermaat, breed en een hoge vreefquote:
watquote:Op maandag 29 juni 2015 16:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Kindermaat, breed en een hoge vreef
hoorde op het nieuws dat als mensen wilden gaan, ze voldoende cash mee moeten nemenquote:Op maandag 29 juni 2015 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nieuws gezien? dat is 1. En een kennis zit daar nu en die raad aan om het om te boeken vanwege weinig tot geen pinmogelijkheden, protesten en dus wellicht ook bevriezing van het dagelijkse leven aldaar. Met bijbehorende dingetjes als toeristische shit gesloten etc.
Jaja. Ben er nu achter gekomen dat die site ook oorbellen heeft. Ben heel erg boos op jequote:
Ja.quote:
ik weet geeneens over welke site je het hebtquote:Op maandag 29 juni 2015 16:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jaja. Ben er nu achter gekomen dat die site ook oorbellen heeft. Ben heel erg boos op je
Ja, echt he...quote:Op maandag 29 juni 2015 16:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hoorde op het nieuws dat als mensen wilden gaan, ze voldoende cash mee moeten nemen
Ja, lekker dan, zit je daar met 1000 euro cash op zak.
Ik heb schoenmaat 35, mn voetjes zijn best breed, en ik wist het nederlandse woord niet voor vreefquote:
Hier was ik al zo bang voorquote:
Wij in september. Vandaag Arke gebeld en die snapt het heel goed en ondanks aanbetaling kunnen ze dit gewoon aanpassen.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja.
Wij gaan wel gewoon. Maar we gaan pas eind augustus. Omboeken of annuleren doen we pas als er negatief reisadvies komt.
Heb inderdaad al van meer mensen gehoord dat ze geen zin hebben om veel cash mee te nemen.
All-inclusive.
Tbdress.comquote:Op maandag 29 juni 2015 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet geeneens over welke site je het hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |