Geen keuze!quote:Op maandag 29 juni 2015 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de Rough Guide al dus nu moet ik wel he.
Ga naar de VSquote:Op maandag 29 juni 2015 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen keuze!
Nog steeds te weinig aanmeldingen voor mijn reis naar Myanmar.
Kirschbluten kijken (film).quote:Op maandag 29 juni 2015 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Al ga ik nu wel weer twijfelen want het is nog zover weg en ik wil ook naar de VS, maar van uitstel komt afstal en mij kennende ga ik dan nergens naartoe en ga ik later dood denkende 'had ik maar'.
Moet Totoro ook nog zienquote:Op maandag 29 juni 2015 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kirschbluten kijken (film).
Dan ga je wel
Mooi land, alleen jammer van de mensen. Een soort Frankrijk maar dan groter.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet miepen, VS is hartstikke leuk.
Maar dan aardigerquote:Op maandag 29 juni 2015 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi land, alleen jammer van de mensen. Een soort Frankrijk maar dan groter.
Voor zover ik weet heeft Frankrijk iig geen concentratiekampen.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi land, alleen jammer van de mensen. Een soort Frankrijk maar dan groter.
Niet meer.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Frankrijk iig geen concentratiekampen.
Amerikanen zijn meester in overdreven aardig doen in je gezicht.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan aardigerNaar mij toe in ieder geval. Misschien dat blondjes uit Holland wat meer in de smaak vallen daar. Allemaal gratis vreten gekregen. Heb daar in drie weken meer onbekenden gesproken dan in NL in m'n hele leven.
It's a good thing though, rightquote:Op maandag 29 juni 2015 16:05 schreef Ang3l het volgende:
TETTEN!
Waarom heb jij toch steeds deze werking op mij? T is Pavloviaans!
Usually for me, titties aren't.quote:
Mooiquote:Op maandag 29 juni 2015 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Usually for me, titties aren't.
Maar in dit geval: ja hoor
That's easy, ook baby's met de homoseksuele geaardheid sabbelen graag aan een tietquote:Op maandag 29 juni 2015 16:05 schreef Ang3l het volgende:
TETTEN!
Waarom heb jij toch steeds deze werking op mij? T is Pavloviaans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |