Ja, dan kan je net zo goed zelf een bakje kopen om je vleeswaren in te doen.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:26 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon een plakbandje op plakken, klaar.
Sommige van die vleesdingen hebben zo'n plakstrip, dat werkt opzich wel als je goed oplet. Weet alleen niet meer of dat nou van de AH, de jumbo of de plus ofzo wasquote:Op maandag 29 juni 2015 13:18 schreef Tja..1986 het volgende:
Die hersluitbare verpakkingen werken bijna nooit. Onzinnig dus ook. Gewoon een kaas/worst bak/trommel/ding in de koelkast.
Maar dat is dus niet de bedoeling van die hersluitbare verpakkingen, dat je lekker droge ham krijgt na 1 dag.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
Tevens gewoon tosti's van die droge ham maken![]()
Mooie kick wel!quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:16 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja, dan kan je net zo goed zelf een bakje kopen om je vleeswaren in te doen.
Dan zou ik maar wat beter je best doen want zelfs ik heb het door en bij mijn werkt het gewoon. Kun je nagaan en ik ben op leeftijd.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:18 schreef Tja..1986 het volgende:
Die hersluitbare verpakkingen werken bijna nooit. Onzinnig dus ook. Gewoon een kaas/worst bak/trommel/ding in de koelkast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |