google maarquote:
Minder snuiven.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:55 schreef BozeHaas het volgende:
wtf zag ineens een muis in mijn kamer lopen
Was jij vast bang als kamerolifant zijnde.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:55 schreef BozeHaas het volgende:
die komen op voedsel af, til je matras op en gooi je kilo's met snacks weg dikzakquote:Op maandag 29 juni 2015 00:55 schreef BozeHaas het volgende:
die beestjes zijn keischattigquote:Op maandag 29 juni 2015 00:55 schreef BozeHaas het volgende:
Godverdomme. Flikker toch eens op met die stomme nazireferenties.quote:
The Matrix is het beste wat ze gemaakt hebben, wat daarna kwam was prut.quote:
koekoekquote:Op maandag 29 juni 2015 00:56 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Godverdomme. Flikker toch eens op met die stomme nazireferenties.
heb je wel beetje uitgelokt hèquote:Op maandag 29 juni 2015 00:56 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
maar toch krijgen ze steeds weer een kans omdat mensen hopen dat ze de Matrix kwaliteit halenquote:Op maandag 29 juni 2015 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
The Matrix is het beste wat ze gemaakt hebben, wat daarna kwam was prut.
nee maar ik schrok wel ff, hoorde ineens wat bewegen en daarna zag ik een muis rennenquote:Op maandag 29 juni 2015 00:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was jij vast bang als kamerolifant zijnde.
Wellicht was het beter voor de wereld als adolf gewoon gewonnen had.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:56 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
volgens mij is dit strafbaarquote:Op maandag 29 juni 2015 00:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wellicht was het beter voor de wereld als adolf gewoon gewonnen had.
Lol. Dan was er geen IS geweest waarschijnlijk.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wellicht was het beter voor de wereld als adolf gewoon gewonnen had.
Hoezo?quote:
oh je bent niet voor onderdrukking van bepaalde groepen in de maatschappij?quote:
hoogstens geen israelquote:Op maandag 29 juni 2015 00:58 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Lol. Dan was er geen IS geweest waarschijnlijk.
quote:Op maandag 29 juni 2015 00:59 schreef Der_Mann het volgende:
hier een leuke grap voor Hopla
Christians always go on about the time Jesus fed five thousand people with five loaves and two fishes.
What about Hitler? He made six million Jews toast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |