Gezien ze over engeltjes op haar schouder en liefde voor de Ezan heeft na een bloedtransfusie, weet ik dat nog niet hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja, dat van Imca Marina had ik ook vorig jaar gelezen! Top hoe gezonheidszorg in Turkije vooruit gaat in vergelijking met Nederland.
Doe je* dat dan niet? Hoor elke avond iemand meeblèren op Jan Smittos en een hutspotgeurtjequote:Op woensdag 1 juli 2015 16:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien ze over engeltjes op haar schouder en liefde voor de Ezan heeft na een bloedtransfusie, weet ik dat nog niet hoor.
Straks ga ik Jantje Smit luisteren en hutspot eten na een bloedtransfusie hier
Niet zo aanstellenquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Maroon 5 heeft het voorspeld: "This summer is gonna hurt like a motherf**ker."
Pff, vasten in Kahraman Maras bij 43 graden: check. Of heb je het over de bombardementenquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen
Wees blij dat je niet in het m-o bent.
Try 53 gradenquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pff, vasten in Kahraman Maras bij 43 graden: check. Of heb je het over de bombardementen
Medelijden met de ouderen in Nederland die de hitte niet gewend zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Try 53 graden
Bij jou is het trouwens het minst erg
[ afbeelding ]
Ja, zeker.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Medelijden met de ouderen in Nederland die de hitte niet gewend zijn.
Enorme sneaky poll heb je.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:52 schreef darkmond het volgende:
Iedereen janken zegValt wel mee allemaal, en ja ik ben helft van de dag buiten geweest.
Wordt nog warmer dus... Zet je schrap.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:00 schreef A_Valbuena het volgende:
Zo, dit was denk ik wel toch de moeilijkste dag tot nu toe
I know, I knowquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wordt nog warmer dus... Zet je schrap.
Helaas heeft niet iedereen de mogelijkheid om binnen te vastenquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:53 schreef xaban06 het volgende:
Mwa moeilijk moeilijk. Het was/is warm ja, maar zolang je binnen zit merk je daar niet veel van.
We kunnen Scheveningen onveilig maken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:42 schreef zarGon het volgende:
Beetje langs de kust lopen en de buurt onveilig maken met je zonnepitten, jatog.
Net Hans en Grietje, maar dit keer vind je de weg naar huis terug door de zonnepitjes te volgenquote:Op donderdag 2 juli 2015 03:42 schreef zarGon het volgende:
Beetje langs de kust lopen en de buurt onveilig maken met je zonnepitten, jatog.
Altijd een terechte klacht dit inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 03:40 schreef zarGon het volgende:
Door het weer mis ik Turkije. Daar leeft het in de avonden ten minste. Het weer in de late avond en nu is wel weer voor gezelligheid, maar helaas is het dood in Nederland na 18.00 uur..
Zijn er nog aanmeldingen geweest voor de iftar-meet?quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We kunnen Scheveningen onveilig maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |