Heb wel een tatta voor jequote:Op zondag 28 juni 2015 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil huilen. Morgen weer werken. Moet een rijke man vinden en niet meer werken.
Jeetje Crip, je overvalt me.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Grappig, slim, nerdy vind ik ook wel leuk. Niet zo nep nerdy 'kijk ik heb een nerdbril op''. Gewoon echt skyrim, WoW, LoL, comic liefhebbers. Netjes gekleed, geen neppe gucci, prada of die mocro/turken merken.
Dat is het eigenlijk.. en als het op uiterlijk aan komt ben ik niet zo specifiek ik vind een baardje leuk en lang.
telegram?quote:Op zondag 28 juni 2015 23:53 schreef Che_ het volgende:
Hoe fix ik dat ik geen pop-up krijg van whatsappberichten op android? Sinds die lalapop update
Begrijp zulke ouders niet.quote:Aan de mensen die aan de ramadan doen. Kunnen jullie je kinderen opvoeden zodat ze snachts geen geluidsoverlast veroorzaken. De hele nacht schreeuwen en herrie maken in het park. Er zijn ook mensen die gewoon vroeg op moeten om te werken. Ik kom toch ook niet voor jullie deur herrie maken morgenochtend om 6.40 uur. Ik kan best begrip hebben voor jullie gewoontes maar laat mij wel van mijn nachtrust genieten.
quote:Op maandag 29 juni 2015 04:09 schreef xaban06 het volgende:
Zo te zien ben ik niet de enige die last heeft van noord Afrikanen tijdens de ramadan.
[..]
Begrijp zulke ouders niet.
als ze accentloos Nederlands zouden spreken zou ik je gelijk geven, dat is helaas niet zo, ze spreken onderling geen Nederlands, ook niet Turks, misschien zijn het chinezen?quote:Op maandag 29 juni 2015 04:18 schreef hont12 het volgende:
[..]Je kan ook echt ruiken dat het Noord-Afrikanen zijn ja
Want al het straattuig is Noord-Afrikaans
Sneuneus
Gast, moet je nou echt je emoties kwijt op een forum?quote:Op maandag 29 juni 2015 04:09 schreef xaban06 het volgende:
Zo te zien ben ik niet de enige die last heeft van noord Afrikanen tijdens de ramadan.
[..]
Begrijp zulke ouders niet.
Ik bel liever de politie vanuit mijn warme bed.quote:Op maandag 29 juni 2015 04:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Gast, moet je nou echt je emoties kwijt op een forum?
Als je ballen hebt fix je het zelf en spreek je ze aan. Ohnee, liever op een forum kwijt.
Pussy
Bel ze.quote:Op maandag 29 juni 2015 04:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik bel liever de politie vanuit mijn warme bed.
Vooral door fokken.quote:Op maandag 29 juni 2015 07:53 schreef Opsonisatie het volgende:
4% batterijen ik ben nog op school tot 11
Samsung hebben. Lekker fokkend a/h werkquote:Op maandag 29 juni 2015 09:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
voordeel van het hebben van een kleine tablet
Waar is datquote:Op maandag 29 juni 2015 11:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ijskoud hier. Ik loop rond in een wollen vest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |