Ik vind die stugheid niks, maar het klopt inderdaad dat je krullen dan beter uitkomen. Trouwens, geen idee of er siliconen in zitten. Wat voor shampoo/conditioner gebruik jij dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ehm. Krullen en zacht haar is toch 3 x niets? Ik hou mijn haar graag wat harder zo blijven mn krullen beter.
Kijk eens op de ingrediëntenlijst? zie je iets eindigen op cone?quote:Op zondag 28 juni 2015 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind die stugheid niks, maar het klopt inderdaad dat je krullen dan beter uitkomen. Trouwens, geen idee of er siliconen in zitten. Wat voor shampoo/conditioner gebruik jij dan?
Volgensmij prima hoor. Ik zoek ook nog een oplossing voor mijn krullen, zijn meer pluis dan krullen nuquote:Op zondag 28 juni 2015 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Is 3 x per week je haar wassen ook te veel ? Ik heb een beetje smetvrees namelijk
Picsquote:Op zondag 28 juni 2015 20:15 schreef Crip het volgende:
o my gawd me sushi is net gekomen en ziet er zo lekker uit. Ik kan niet wachten duurt nog lang
Nee. Krullen moet je gewoon niet te vaak wassen. 2 x pw is zat.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Volgensmij prima hoor. Ik zoek ook nog een oplossing voor mijn krullen, zijn meer pluis dan krullen nu
Weer wat geleerdquote:Op zondag 28 juni 2015 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Krullen moet je gewoon niet te vaak wassen. 2 x pw is zat.
En Free kick = frikikquote:Op zondag 28 juni 2015 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Cizkek. Net zoals dat ze tegen "panick attack" "panik atak" zeggen
Mijn haar wordt heel snel vettig, dus geen optie.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Krullen moet je gewoon niet te vaak wassen. 2 x pw is zat.
Dat komt door die troep die jullie gebruikenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mijn haar wordt heel snel vettig, dus geen optie.
Overigens zware koorts nu. Niet fijn.
Seftali?quote:Op zondag 28 juni 2015 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
http://imgur.com/LUmTLKW
Weet iemand hoe dit heet?
HAHAHAHAHAH ik ben slechtste in herkennen van fruit. Az kalsin zeg ik nog banaan tegen aardbeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |