quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vraag me af hoe het zit met seks(neuken/masturberen enz)?Kan men het wel volhouden?
Je hebt dagelijks gewoon een paar uur de tijd.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vraag me af hoe het zit met seks(neuken/masturberen enz)?Kan men het wel volhouden?
Ik slaap om twaalf uur, sta op om kwart over drie, drink 1,5-2 liter water en ga daarna weer naar bed om 3,5u later weer op te staan.quote:
Zoveel water in een korte tijd is niet echt gezond.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik slaap om twaalf uur, sta op om kwart over drie, drink 1,5-2 liter water en ga daarna weer naar bed om 3,5u later weer op te staan.
Mij lukt het dus niet meer op te staan. Maar komt denk ik, omdat ik dagen ervoor niet goed uitgeslapen heb.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik slaap om twaalf uur, sta op om kwart over drie, drink 1,5-2 liter water en ga daarna weer naar bed om 3,5u later weer op te staan.
Ik merk het, moet een paar keer naar de wc voordat ik in slaap val.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoveel water in een korte tijd is niet echt gezond.
Soms eet ik ook een liter aan watermeloen. Dear diarrhea, it's happening again!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik merk het, moet een paar keer naar de wc voordat ik in slaap val.
Dat heb ik met nootjes (pistache en cashew).quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Soms eet ik ook een liter aan watermeloen. Dear diarrhea, it's happening again!
Hoe danquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat heb ik met nootjes (pistache en cashew).
Paranoten yummmquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe dan
Ik eet er veel en nooit last van. Alleen van die paranoten mag je er niet te veel eten
Als ik teveel van die noten eet, dan kan ik net zo goed overnachten op de wc.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe dan
Ik eet er veel en nooit last van. Alleen van die paranoten mag je er niet te veel eten
Gezond en lekker.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik teveel van die noten eet, dan kan ik net zo goed overnachten op de wc.
Waarom zijn nootjes zo verslavend?
Allemaal al geprobeerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gezond en lekker.
Eet je geroosterd/ongeroosterd, gezouten/ongezouten?
Haha ja! Het trok weg dus er was alleen nog maar een beetje miezerregenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:27 schreef okedoei het volgende:
[..]
Heb je vannacht nog kunnen slapen met dat onweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |