Serieusquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
In Arnhem hagelde het.
Zo groot als ijsklontjes.
En doorschijnend.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel een grappig gezicht..al die bijna naakte mensen op de fiets in stortregen
Heb je de Oreo ijsjes al geprobeerd? Hoorde dat het enorm goor is.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:38 schreef A_Valbuena het volgende:
Had in de middag nieuw ijs gezien in de ah (professor grunschabel ofzo) dus dacht neem er 2 mee. Blijkt t fucking smerig te zijn heb ze gewoon weggegooid. Onzin is nog duurder dan B&J ook
Ik verheugde me zo op ijs vandaag
Heb er nog 3 in de koelkast liggen haha. Ze zijn niet vies ofzo, alleen heel sterk. Je krijgt er ook echt super veel dorst van. Ze doen me een beetje denken aan die mars ijsjesquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je de Oreo ijsjes al geprobeerd? Hoorde dat het enorm goor is.
Dorst krijgen van ijs? Dat hoor ik voor het eerstquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:46 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Heb er nog 3 in de koelkast liggen haha. Ze zijn niet vies ofzo, alleen heel sterk. Je krijgt er ook echt super veel dorst van. Ze doen me een beetje denken aan die mars ijsjes
De vraag is of je het ijs kan noemenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dorst krijgen van ijs? Dat hoor ik voor het eerst
Geen fuck aan inderdaad, vond het niet lekker in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je de Oreo ijsjes al geprobeerd? Hoorde dat het enorm goor is.
Cornetto the bestquote:Op vrijdag 3 juli 2015 02:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen fuck aan inderdaad, vond het niet lekker in ieder geval.
Geef mij maar vrieslollies. Kun je tenminste goed aan zuigen.
Calippo colaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 02:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cornetto the bestdie vrieslollies vind ik zooo vies net als callipo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |