Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Hahahahahquote:Op zondag 28 juni 2015 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Damn, cizkek gegoogled en het lijkt lekkir
Ja ik dacht al, ik las op een afbeelding "cheese cake" en dacht wtfquote:Op zondag 28 juni 2015 19:36 schreef Crip het volgende:
cizkek is gwn cheesecake op zn turks.
fucking
cizkek lmao
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wilde je aand8 en dat is gelukt. Nu kun je je weer op anderen richten.
quote:
Pandan is die groene. Gruwelijk lekker men. Zit helaas aan mn kcal voor vandaag anders ging ie opquote:Op zondag 28 juni 2015 19:36 schreef Crip het volgende:
cizkek is gwn cheesecake op zn turks.
fucking
cizkek lmao
Is gewoon beleefd zijn. Van huis uit geleerd.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe maar stoer hier, terwijl je privé poeslief doet. Pannekoek.
Ik hou mn mond verder wel om je stoere imago niet aan te tasten.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is gewoon beleefd zijn. Van huis uit geleerd.
Hoelang is je haar? Hoe heb je het geknipt?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Krullies, hoe zorgen jullie ervoor dat jullie haar niet "plat" wordt aan de bovenkant van je hoofd? Mijn haar is best lang en zwaar waardoor het naar beneden uitzakt en geen volume meer is aan de bovenkant (wortelgedeelte, je weet wel)
Agressiefquote:Op zondag 28 juni 2015 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou mn mond verder wel om je stoere imago niet aan te tasten.
Halverwege m'n rug, als ik het stijl komt het bij m'n onderrug. Ik heb het niet in laagjes laten knippen anders krijg ik een halve afroquote:Op zondag 28 juni 2015 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoelang is je haar? Hoe heb je het geknipt?
Heb ik een stoere imago? Coolquote:Op zondag 28 juni 2015 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou mn mond verder wel om je stoere imago niet aan te tasten.
Ik ga je toch laagjes adviseren. Hoe was je je haar en wat doe je erna qua drogen en stylen.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Halverwege m'n rug, als ik het stijl komt het bij m'n onderrug. Ik heb het niet in laagjes laten knippen anders krijg ik een halve afro
Hmmquote:Op zondag 28 juni 2015 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga je toch laagjes adviseren. Hoe was je je haar en wat doe je erna qua drogen en stylen.
Welke shampoo en conditioner en hoe vaak was je t?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmmdan laat ik het maar in laagjes knippen in Turkije, Nederlandse kappers verpesten mijn haar. Ik was het 2 keer met shampoo en conditioner op de puntjes. Daarna laat ik het drogen aan lucht en als die halfdroog is zeg maar doe ik er mousse in zodat het niet pluist.
Momenteel eentje van Garnier, fructis of zo. En daarna gebruik ik een van Yves Rocher, tegen roos of zo maar het maakt je haar superzachtquote:Op zondag 28 juni 2015 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welke shampoo en conditioner en hoe vaak was je t?
Pas maar op met Turkse kappers. Knippen teveel.
Zit daar siliconen in? Je wast je haar te vaak. Daarnaast is het beter je haar te stylen dus model te geven als het nat is.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Momenteel eentje van Garnier, fructis of zo. En daarna gebruik ik een van Yves Rocher, tegen roos of zo maar het maakt je haar superzacht. Conditioner van Aussie "Miracle Moist". Ik was het zo'n 3 x per week, maar als het echt 25+ graden is dan doe ik het bijna elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |