een beetje dimmen jij , kom net binnenquote:Op zondag 28 juni 2015 16:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jeetje. Lees even een paar posts terug zeg
Kun je vragen in Feedback topicquote:
Ja lees dan even voordat je dat vraagt. Laatste posts gingen allemaal over wat je vroegquote:Op zondag 28 juni 2015 16:21 schreef Estherdv het volgende:
[..]
een beetje dimmen jij , kom net binnen
Ja en? Moeten we je daarom maar op je wenken bedienen?quote:Op zondag 28 juni 2015 16:21 schreef Estherdv het volgende:
[..]
een beetje dimmen jij , kom net binnen
Knappe Bas, ik vind hem helemaal niet knap vind hem zelfs een ouwe kop hebben.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, het wordt vergoeilijkt omdat het knappe Bas is die het doet. Er zijn wel mensen die dat inzien.
ik mag toch wel vragen wat er aan de hand is, maar laar maar hoorquote:Op zondag 28 juni 2015 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en? Moeten we je daarom maar op je wenken bedienen?
quote:Op zondag 28 juni 2015 16:22 schreef Bramenstruik het volgende:
voor mij persoonlijk is bas wel iemand die ergens mee wegkomt, gewoon omdat het een sympathiek mens is, en met zn rare geintjes alleen een beetje een vuurtje opstookt, wat wel eens nodig is ook
Zijn haar dan, vind je dat wel mooi?quote:Op zondag 28 juni 2015 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knappe Bas, ik vind hem helemaal niet knap vind hem zelfs een ouwe kop hebben.
Acteur inhuren om het in te vorderenquote:Op zondag 28 juni 2015 16:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Gio heeft onderaan gezet dat mensen een bod niet meer terug kunnen trekken...........
Wat wou je doen plofkop, het geld komen halen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |