Ik ga binnenkort beginnen met Turks haha!quote:Op zondag 28 juni 2015 02:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet, download ik het als het zomervakantie isik ben snel verslaafd aan apps
Ik moet nog alleen Perzisch, dan spreek ik bijna alle relevante Islamtalen.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:23 schreef hont12 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort beginnen met Turks haha!
Ja setting is inderdaad goed gekozen. Kledingkeuze ook passend.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is wel nice, meesterlijk setting ook.
Het is Tabon de jemek.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volg x zeg je tabon di mek.
En dan lopen ze weg
Ik ga een vet rare taal kiezen op die appquote:Op zondag 28 juni 2015 02:23 schreef hont12 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort beginnen met Turks haha!
Is de kleding niet wat meer Azeri, of ook common in de Perzische landschap?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja setting is inderdaad goed gekozen. Kledingkeuze ook passend.
Niet echt Azeri volgens mij. Ook niet common in andere delen van het land. Qua kleding is het redelijk verwesterd allemaal.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is de kleding niet wat meer Azeri, of ook common in de Perzische landschap?
Bedoel in de traditionele zin.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:27 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niet echt Azeri volgens mij. Ook niet common in andere delen van het land. Qua kleding is het redelijk verwesterd allemaal.
Niet verkeerd. Lekker rustgevend nu.quote:
Dit is echt beginner level 1.0.0.0.1quote:
Lan ik ben geen Turk.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Lekker rustgevend nu.
Hebben jullie Turken ook zo'n muziekstijl?
Elma is water in het Marokkaans-Arabisch.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:30 schreef Opsonisatie het volgende:
"May I have one elma?" Kom je al ver mee in Turkije. Not.
Wat ben jajquote:Op zondag 28 juni 2015 02:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lan ik ben geen Turk.
Zou geen voorbeeld kunnen noemen, laat ik even aan anderen over.
quote:Op zondag 28 juni 2015 02:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is de kleding niet wat meer Azeri, of ook common in de Perzische landschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |