'anayin ami'quote:Op zondag 28 juni 2015 02:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Betekende dat niet net zoiets als anani sikim
quote:Op zondag 28 juni 2015 02:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Betekende dat niet net zoiets als anani sikim
Is Catalaans niet net zoiets als Italiaans? Was een meisje, half Italiaans half Nederlands, ze sprak ook Catalaans, maar zij kwam dan ook weer van Corsica. Ik kan Nederlands, Engels, Duits en Frans, de standaardtalen. Maar ben begonnen met leren van Russisch en Zweeds, vraag me niet waaromquote:Op zondag 28 juni 2015 02:12 schreef hont12 het volgende:
[..]
Ik had ook geprobeerd Catalaans te leren, mooie taal. Maar ik kom niet verder dan Nederlands, Engels, Spaans en Marokkaans-Arabisch.
Standaardarabisch wil ik ook wel leren.
Ja, Koveitipour is een baas.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:13 schreef Triggershot het volgende:
Luister serieus paar x per week.
schrijf/lees jij trouwens Perzisch?
*klik*quote:Op zondag 28 juni 2015 02:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, Koveitipour is een baas.
Ik kan Perzisch lezen en schrijven.
Dit is ook een mooi nummer:
https://www.facebook.com/(...)4945/?type=2&theater
hoe noemen jullie deze style?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Catalaans is een combinatie van Spaans en Frans eigenlijk. Is de hoofdtaal in Catalonië, al helemaal in Barcelona. Ik spreek Castellano (Spaans dus) en wanneer ik Spaans spreek in Barcelona krijg ik antwoord terug in het Catalaans, wat een totaal andere taal isquote:Op zondag 28 juni 2015 02:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is Catalaans niet net zoiets als Italiaans? Was een meisje, half Italiaans half Nederlands, ze sprak ook Catalaans, maar zij kwam dan ook weer van Corsica. Ik kan Nederlands, Engels, Duits en Frans, de standaardtalen. Maar ben begonnen met leren van Russisch en Zweeds, vraag me niet waaromoh en een paar woordjes Arabisch, dat wil ik ook nog leren. Ik hou van talen
Dat is het ook zo goed als.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat muziek lijkt net Mahsuni Serif style
Wat voor een app is Duolingoquote:Op zondag 28 juni 2015 02:18 schreef hont12 het volgende:
[..]
Catalaans is een combinatie van Spaans en Frans eigenlijk. Is de hoofdtaal in Catalonië, al helemaal in Barcelona. Ik spreek Castellano (Spaans dus) en wanneer ik Spaans spreek in Barcelona krijg ik antwoord terug in het Catalaans, wat een totaal andere taal is. En het feit dat Catalunya onafhankelijk wilt worden speelt ook niet mee.
Ik wil ook enorm graag talen leren, Duolingo is mijn favo app hier
Wat bespeelt hij de ney vreemd, zo half in z'n mond gestoken.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Yav bi git, je kunt de overeenkomsten tellen man.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow kom op. Gewoon nee. Not even close.
Leer je spelenderwijs talen, met maar 5 tot 15 minuten per dag. Vanuit het Engels kan je veel talen leren, vanuit het Nederlands alleen Engels. Probeer het eens zou ik zeggen, het is gratis.quote:
Is wel nice, meesterlijk setting ook.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Geen idee om eerlijk te zijn. Veel invloeden volgens mij.
Wat. Die saz? Verder ne?quote:Op zondag 28 juni 2015 02:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yav bi git, je kunt de overeenkomsten tellen man.
Als ik het niet vergeet, download ik het als het zomervakantie isquote:Op zondag 28 juni 2015 02:20 schreef hont12 het volgende:
[..]
Leer je spelenderwijs talen, met maar 5 tot 15 minuten per dag. Vanuit het Engels kan je veel talen leren, vanuit het Nederlands alleen Engels. Probeer het eens zou ik zeggen, het is gratis.
Ben niet verantwoordelijk als je verslaafd raakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |