Lastig vallen. Je niet met rust laten. Je drankjes aanbieden terwijl je 1000 x nee zegt. Je betasten. Je mee trekken. Schuren. Etc.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen ervaring, wat deden ze dan? Ik heb wel vaak verhalen gehoord dat ze meestal aan party crashen doen.
Marokkaanse zijn soms echt een hypocriet volkje hoor. Ik was vorige Ramadan in Casablanca tijdens de laatste week, met Suikerfeest belde een paar local vrienden op of ik een biertje drinken op het terras en daarna naar de club wilde gaanquote:Op zondag 28 juni 2015 02:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja klopt dat is echt heel erg in Marokko. Terwijl veel Marokkanen hier in Nederland zo kortzichtig als fuck zijn. Dus dat is voor sommigen moeilijk te begrijpen.
Van wat ik van die docu heb gezien is Iran wel erg ''historisch'' gebleven. Zoals dat theehuis op die docu zo mooi en ouderwets. Die Perzische stijl blijft mooi.
Klopt. Zelfde geldt voor Tunesiërs en Algerijnen in Frankrijk. Vaak enorm kortzichtig terwijl zowel Marokko als Tunesie en Algerije relatief tolerante landen zijn.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:02 schreef Crip het volgende:
Ja klopt dat is echt heel erg in Marokko. Terwijl veel Marokkanen hier in Nederland zo kortzichtig als fuck zijn. Dus dat is voor sommigen moeilijk te begrijpen.
Ja gelukkig wel.quote:Van wat ik van die docu heb gezien is Iran wel erg ''historisch'' gebleven. Zoals dat theehuis op die docu zo mooi en ouderwets. Die Perzische stijl blijft mooi.
Oh zo'n soort. Ja kan me voorstellen, wil je gewoon lekker uitgaan met vrienden, komen ze je heletijd irriterenquote:Op zondag 28 juni 2015 02:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lastig vallen. Je niet met rust laten. Je drankjes aanbieden terwijl je 1000 x nee zegt. Je betasten. Je mee trekken. Schuren. Etc.
Yup.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind kleine jongens (<180) echt een enorme afknapper.
Ja halfbloedproblemenquote:Op zondag 28 juni 2015 02:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha, identiteitscrisis. Niet weten of je Spaans bent
Ze deden dwingend. Soms was dat best eng.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh zo'n soort. Ja kan me voorstellen, wil je gewoon lekker uitgaan met vrienden, komen ze je heletijd irriteren
Maar kan je wel Spaan spreken? Ik weet maar een beetje Arabisch doordat mijn overgrootvader dus was overleden tijdens de Eerste Wereldoorlog en mijn opa dus geen woord Arabisch spreektquote:
Geen enkele club in Casablanca serveerde alcohol tijdens ramadan toen ik er was.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:05 schreef hont12 het volgende:
[..]
Marokkaanse zijn soms echt een hypocriet volkje hoor. Ik was vorige Ramadan in Casablanca tijdens de laatste week, met Suikerfeest belde een paar local vrienden op of ik een biertje drinken op het terras en daarna naar de club wilde gaanWas met hun nog naar Taraweeh gegaan, lol.
Roffaquote:Op zondag 28 juni 2015 02:06 schreef Stimorol- het volgende:
Keer in Roffa uitgegaan. Werd bijna de auto ingetrokken door MarokkanenVage pannekoeken. Sommigen waren netjes maar de meesten vies.
Ik spreek Spaans, mijn oma was heel vaak thuis. Ik ga nog regelmatig naar Catalonie, waar mijn pa's familie vandaan komtquote:Op zondag 28 juni 2015 02:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar kan je wel Spaan spreken? Ik weet maar een beetje Arabisch doordat mijn overgrootvader dus was overleden tijdens de Eerste Wereldoorlog en mijn opa dus geen woord Arabisch spreekt
Oh my god. Wij gingen een keer rond 22:00 naar Pathe, horrormovie, werden we heletijd door zo'n soort gestalkt en ze werden boos omdat we niks terug zeidenquote:Op zondag 28 juni 2015 02:06 schreef Stimorol- het volgende:
Keer in Roffa uitgegaan. Werd bijna de auto ingetrokken door MarokkanenVage pannekoeken. Sommigen waren netjes maar de meesten vies.
I know right, maar met Suikerfeest nota bene mogen alle toeters en bellen losquote:Op zondag 28 juni 2015 02:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Geen enkele club in Casablanca serveerde alcohol tijdens ramadan toen ik er was.
Luister dan op zn minst Change del lan.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:09 schreef Intellectueel het volgende:
Dit is zo'n lekker rustgevend nummer he. Alleen jammer veel te kort.
https://www.facebook.com/(...)6251/?type=2&theater
Hola seņorquote:Op zondag 28 juni 2015 02:09 schreef hont12 het volgende:
[..]
Ik spreek Spaans, mijn oma was heel vaak thuis. Ik ga nog regelmatig naar Catalonie, waar mijn pa's familie vandaan komt
Volg x zeg je tabon di mek.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh my god. Wij gingen een keer rond 22:00 naar Pathe, horrormovie, werden we heletijd door zo'n soort gestalkt en ze werden boos omdat we niks terug zeidenlaat staan bijna in auto trekken, kapoteng.
Ik had ook geprobeerd Catalaans te leren, mooie taal. Maar ik kom niet verder dan Nederlands, Engels, Spaans en Marokkaans-Arabisch.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hola seņoren meer weet ik niet, Zweeds spreek ik zelfs beter dan Spaans
Niet in de mood nu.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Luister dan op zn minst Change del lan.
Betekende dat niet net zoiets als anani sikimquote:Op zondag 28 juni 2015 02:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volg x zeg je tabon di mek.
En dan lopen ze weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |