quote:Op zondag 28 juni 2015 18:55 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Het gaat mij om de rauwe vis. Mag dat?Wrm zou t haram zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat mij om de rauwe vis. Mag dat?Dus alcohol mag zolang rauwe vis maar niet haram isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leip
Zeg ik dat? Ik vraag alleen of rauwe vis eten haram is, of niet.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus alcohol mag zolang rauwe vis maar niet haram is
leip
Het gaat mij om de rauwe vis. Mag dat?De vangst uit zee en het eten ervan is wettig voor u als voorziening voor u zelf en de reizigers, doch zolang gij ter bedevaart zijt is het wild van het land u verboden. En vreest Allah, tot Wie gij zult worden verzameld. [5:96]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er word niets gezegd over de bereiding van de vis, vis mag je gewoon nuttigen. En in dit geval is sushi vis nog veiliger dan normale vis. Omdat het rauw word genuttigd moet het aan strenge eisen voldoen.
Er is geen verbod op het eten van rauwe vis.
quote:Op zondag 28 juni 2015 18:58 schreef Crip het volgende:
[..]
De vangst uit zee en het eten ervan is wettig voor u als voorziening voor u zelf en de reizigers, doch zolang gij ter bedevaart zijt is het wild van het land u verboden. En vreest Allah, tot Wie gij zult worden verzameld. [5:96]
Er word niets gezegd over de bereiding van de vis, vis mag je gewoon nuttigen. En in dit geval is sushi vis nog veiliger dan normale vis. Omdat het rauw word genuttigd moet het aan strenge eisen voldoen.
Er is geen verbod op het eten van rauwe vis.
Wat leip is dat jij mijn privé berichtjes negeert.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus alcohol mag zolang rauwe vis maar niet haram is
leip
Aha, op die manier.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik vraag alleen of rauwe vis eten haram is, of niet.
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
Is dat omdat t Ramadan is en je Alevieten dan moet ontwijken?
Wat is er laquote:Op zondag 28 juni 2015 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
Che, je negeert me nog steeds.
Is dat omdat t Ramadan is en je Alevieten dan moet ontwijken?
dan zou hij meer contact met je willen maken lijkt mequote:Op zondag 28 juni 2015 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ne demis Osmanli itleri: alevileri olduren cennete gider
Dat kan wel zo zijn, maar het moest er 7 zijn, met het doden van 6 Alevieten kwam je echt niet in het paradijs heurr.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ga weg jij. Ze waren niet aleviet vriendelijk.
Waarom gaat het bij jou altijd over alevieten? Bij voorkeur in slachtofferrolquote:Op zondag 28 juni 2015 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ga weg jij. Ze waren niet aleviet vriendelijk.
mmmm lavacake. Ik heb zin in çizkek.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb vette zin in Cornetto en warme lavacake.
Ik wilde je aand8 en dat is gelukt. Nu kun je je weer op anderen richten.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom gaat het bij jou altijd over alevieten? Bij voorkeur in slachtofferrol
40 toch?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar het moest er 7 zijn, met het doden van 6 Alevieten kwam je echt niet in het paradijs heurr.
pandan? dat groene?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Net pandan gegeten. Kk lekker die cakes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |