Ik eet niet heel apart, hoor. Ik eet alleen niet Turks meer, omdat dat vnml koolhydraatrijk is. Ik mijd teveel (slechte) koolhydraten omdat ik mij daar slecht door voel.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe het smaakt, ik hou wel van apart eten.
Lahmacun, tantuniquote:Op zondag 28 juni 2015 14:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Maarja.. Tot de orde van de dag.. Wat eten we vandaag? Heb werkelijk waar geen idee wat ik vandaag kan maken. Zwz iets met vlees
Elke dag vleesquote:Op zondag 28 juni 2015 14:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Maarja.. Tot de orde van de dag.. Wat eten we vandaag? Heb werkelijk waar geen idee wat ik vandaag kan maken. Zwz iets met vlees
Sushiquote:Op zondag 28 juni 2015 14:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Vis staat er juist om bekend dat je er niet vol van gaat zitten.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en hoe. Sushi laat mij altijd zo vol zitten.. is rijst en vis dus is wel begrijpelijk.
Gedachte dat het rauwe vis met zeewier is, is genoeg om mij te laten kokhalzenquote:Op zondag 28 juni 2015 15:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Sushi is super lekker, mits je het in een goed restaurant eet.
Ik ben wel altijd verzadigd door vis. Maarniet op een vieze manier zoals sommig voedselquote:Op zondag 28 juni 2015 15:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Vis staat er juist om bekend dat je er niet vol van gaat zitten.Het is de rijst die het 'm doet..
Dat hoor ik wel vakker. Sushi is echt een gerecht wat je moet proberen.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gedachte dat het rauwe vis met zeewier is, is genoeg om mij te laten kokhalzen
Wat is dit voor lulkoek. De eiwitten in vis zorgen voor verzadiging.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Vis staat er juist om bekend dat je er niet vol van gaat zitten.Het is de rijst die het 'm doet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |