Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Nou ja het is natuurlijk je eigen verantwoordelijk dat je met een soort-zoekt-soort type eindigt, als je vrouw al niet zo booming show wil zal het bij de man sowieso wel meevallen, in de meeste gevallen dan.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Het liefst wil ik gewoon trouwen en dan weg gaan op een dikke vakantie met mn geliefde naar een mooi land.
Ik hoop dat mijn aanstaande het zelfde denkt, want ik heb echt geen behoefte aan een bruiloft persoonlijk.
Wel gewoon met persoonlijke kring etentje en gezellig en shit. Maar niet die 300 mensen bullshit
nostalgiebarbaar, ga weg.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:44 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een rot nummer Trigger. Ik ken t vaagjes..
Dit wil ik ook zo chill. En echt met weinig mensen close friends en fam.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Beste bruiloften zijn die mevludlu. Lekker luisteren naar ilahiler en etentje geven, klaar
quote:Op zondag 28 juni 2015 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Beste bruiloften zijn die mevludlu. Lekker luisteren naar ilahiler en etentje geven, klaar
Same here.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik geef altijd net niet over in mijn mond.
hear hearquote:Op zondag 28 juni 2015 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Precies, ik vind al die poespas maar niks.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit wil ik ook zo chill. En echt met weinig mensen close friends en fam.
Sanane?quote:
Beter dan steeds de standaard halay liederen en meiden met te strakke rokken en jongens die op zoek zijn naar een chickie tijdens een fucking bruilofd.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Dat een bruiloft noemen. Daar ook srs heen gaan.
quote:Op zondag 28 juni 2015 00:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mattie dit is tata muziek. Kom met iets anders.
Jij hebt limo gehad hequote:Op zondag 28 juni 2015 00:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sanane?
Het is heel normaal om in een luxe auto opgehaald en gebracht te worden. Het is de dag van je leven wat je als het goed is maar 1 keer meemaakt. Daar wil je gewoon van genieten en leuke herinneringen aan overhouden.
Waarom voel jij je zo aangesproken dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sanane?
Het is heel normaal om in een luxe auto opgehaald en gebracht te worden. Het is de dag van je leven wat je als het goed is maar 1 keer meemaakt. Daar wil je gewoon van genieten en leuke herinneringen aan overhouden.
quote:
Ik dacht dat ik alone was in deze wereld.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Precies, ik vind al die poespas maar niks.
Halay niet waarderenquote:Op zondag 28 juni 2015 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beter dan steeds de standaard halay liederen en meiden met te strakke rokken en jongens die op zoek zijn naar een chickie tijdens een fucking bruilofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |