Ik ken veel Marrokaanse chicks die met uitgaan alcohol drinken, geen maagd meer zijn, geld aannemen van mannen, maar in de maand Ramadan heilig doen. Jij weet zelf toch ook wel wat ik hiermee bedoel?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ben srs hoor omdat ik weet dat het in de quran staat maar iedere alevi die ik ken heeft gewoon thuis. Dus ik weet niet of er uitzonderingen zijn fzo
Gezien onwetend moet ik toch echt een voorbeeld hebben van wat jij bedoelt, een random bruiloft vinden is niet een probleem.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zonder twijfel.
Kijk maar eens rond op YouTube.
Geld aannemen van mannen? Hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken veel Marrokaanse chicks die met uitgaan alcohol drinken, geen maagd meer zijn, geld aannemen van mannen, maar in de maand Ramadan heilig doen. Jij weet zelf toch ook wel wat ik hiermee bedoel?
Iraq.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij bent bezet toch? Waar hij komt vandaan?
Ik ben lang en heb een baard. Geen nerd though. Draag alles van Boticelli schoenen tot aan Ralph Lauren polo's, Zara, Nikes, chino's. Maar in tegenstelling tot al die Marokkanen en Turken heb ik klasse en karakter.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:25 schreef Crip het volgende:
Grappig, slim, nerdy vind ik ook wel leuk. Niet zo nep nerdy 'kijk ik heb een nerdbril op''. Gewoon echt skyrim, WoW, LoL, comic liefhebbers. Netjes gekleed, geen neppe gucci, prada of die mocro/turken merken.
Dat is het eigenlijk.. en als het op uiterlijk aan komt ben ik niet zo specifiek ik vind een baardje leuk en lang.
Je hebt in elke cultuur rotte appels. Denk dat die Marokkaanse chicks maar een klein aantal zijn in vergelijking met de Marokkaanse gemeenschap, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken veel Marrokaanse chicks die met uitgaan alcohol drinken, geen maagd meer zijn, geld aannemen van mannen, maar in de maand Ramadan heilig doen. Jij weet zelf toch ook wel wat ik hiermee bedoel?
Van hun vriendje.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:27 schreef hont12 het volgende:
[..]
Geld aannemen van mannen? Hoe bedoel je dat precies?
Ja dat was mijn vraag niet. Dat ligt niet aan afkomst maar cultuur. Ik vroeg gewoon of het gedoogd werd in jullie omgeving aangezien ik dat zelf wel zie. Ik hou daar wel van zo beetje open.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga jij uit?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt ik elke cultuur rotte appels. Denk dat die Marokkaanse chicks maar een klein aantal zijn in vergelijking met de Marokkaanse gemeenschap, bijvoorbeeld.
Ja is een beetje lastig om aan te geven. Maar kijk eens rond zou ik zeggen en je krijgt al snel een indruk.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien onwetend moet ik toch echt een voorbeeld hebben van wat jij bedoelt, een random bruiloft vinden is niet een probleem.
Het mag niet. Maar meesten doen het toch. Alevieten zijn open itt soennieten. Ik waardeer dat t meest.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat was mijn vraag niet. Dat ligt niet aan afkomst maar cultuur. Ik vroeg gewoon of het gedoogd werd in jullie omgeving aangezien ik dat zelf wel zie. Ik hou daar wel van zo beetje open.
Jij bent denk ik wel te arrogant voor mij.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ben lang en heb een baard. Geen nerd though. Draag alles van Boticelli schoenen tot aan Ralph Lauren polo's, Zara, Nikes, chino's. Maar in tegenstelling tot al die Marokkanen en Turken heb ik klasse en karakter.
Kan jij mij uitleggen waarom veel Iraniers kappen met de Islam zodra zij in Nederland zijn? Of waren die "soorten" Iraniërs al geen moslim in Iran, en zochten ze hun ultieme vrijheid in het Westen?quote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 01:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent denk ik wel te arrogant voor mij.
Zie eik vooral veel overeenkomsten.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja is een beetje lastig om aan te geven. Maar kijk eens rond zou ik zeggen en je krijgt al snel een indruk.
jij blijft kieskeurigquote:Op zondag 28 juni 2015 01:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent denk ik wel te arrogant voor mij.
oke duidelijk. Ik vind dat ook prettiger om te zien, meer eerlijkheid enzo tegenover de ouders zie ik bij alevieten. Bij sunni's is het soms zo schijnheilig..quote:Op zondag 28 juni 2015 01:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het mag niet. Maar meesten doen het toch. Alevieten zijn open itt soennieten. Ik waardeer dat t meest.
Als ik alle shit op de wereld zie twijfel ik ook wel eens. Ik moet vaak kotsen door moslims.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:30 schreef hont12 het volgende:
[..]
Kan jij mij uitleggen waarom veel Iraniers kappen met de Islam zodra zij in Nederland zijn? Of waren die "soorten" Iraniërs al geen moslim in Iran, en zochten ze hun ultieme vrijheid in het Westen?
Ik ben echt eerlijk maar ik snap het niet. Veel Perziers zijn moslim maar van alle Perziers in NL ken ik maar 1 Perzische moslim. De rest is atheist (geworden).
Ik weet niet waar jij woont, waarschijnlijk Randstad? Maar hier kan je gewoon niet uitgaan, daarom. Dat is al een punt en ten tweede, iedereen kent elkaar. Als ze bijvoorbeeld Hichams dochter zien uitgaan, dan hoort hij dat binnen een minuut.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan kun je hier niet over oordelen. Heel veel Marokkaanse dames gaan gewoon uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |