Flessen drank die onder de tafels op Turkse bruiloften worden doorgegeven.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:20 schreef Stimorol- het volgende:
quote:
Op zondag 28 juni 2015 01:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan ben jij echt bij de verkeerde geweest, de gemiddelde wat ik heb bezocht was moeite nog kosten gespaard.
Ik had plastic bekers en 0.7 l flessen Whiskey
Ik denk het niet. Dat heb ik al duidelijk gemaakt. Kans is nul. En als die hoop er wel is is dat voor mij een reden om te stoppen.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
snap ik, maar de druk / verwachting zal er altijd wel zijn.
Mogen jullie alcohol drinken vanuit geloof? Gwn srse vraag want twee vriendinnen van mij zijn alevi en hun hebben ook gewoon alcohol thuis staan en shit.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2015 01:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij soennieten ja.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Flessen drank die onder de tafels op Turkse bruiloften worden doorgegeven.
Is gewoon halalcoholquote:Op zondag 28 juni 2015 01:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Mogen jullie alcohol drinken vanuit geloof? Gwn srse vraag want twee vriendinnen van mij zijn alevi en hun hebben ook gewoon alcohol thuis staan en shit.
Crip. Srsly?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Mogen jullie alcohol drinken vanuit geloof? Gwn srse vraag want twee vriendinnen van mij zijn alevi en hun hebben ook gewoon alcohol thuis staan en shit.
Qua spending heb ik het serieus bizar boven bizar gezien, maar de sfeer van gayness en wannabe blijft hangen natuurlijk.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk dat. De gemiddelde Turkse bruiloft die ik ken stelt niet veel voor.
succesquote:Op zondag 28 juni 2015 01:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dat heb ik al duidelijk gemaakt. Kans is nul. En als die hoop er wel is is dat voor mij een reden om te stoppen.
Hoe ziet de ideale man er voor jou uit?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik pas niet eens 's bij 90% van de Marokkanen. Ik ben gewoon raar.
Ja ben srs hoor omdat ik weet dat het in de quran staat maar iedere alevi die ik ken heeft gewoon thuis. Dus ik weet niet of er uitzonderingen zijn fzoquote:
Ik pas ook niet echt bij alevieten.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wezenlijke culturele verschillen tussen beide stromingen.
Dat sowieso. Vooral die glitterpakken doen het hem.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Qua spending heb ik het serieus bizar boven bizar gezien, maar de sfeer van gayness en wannabe blijft hangen natuurlijk.
Is dat zoveel anders bij Persians?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vooral die glitterpakken doen het hem.
Veel meer klasse.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dat zoveel anders bij Persians?
Grappig, slim, nerdy vind ik ook wel leuk. Niet zo nep nerdy 'kijk ik heb een nerdbril op''. Gewoon echt skyrim, WoW, LoL, comic liefhebbers. Netjes gekleed, geen neppe gucci, prada of die mocro/turken merken.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hoe ziet de ideale man er voor jou uit?
PM Jellereppe eensquote:Op zondag 28 juni 2015 01:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Grappig, slim, nerdy vind ik ook wel leuk. Niet zo nep nerdy 'kijk ik heb een nerdbril op''. Gewoon echt skyrim, WoW, LoL, comic liefhebbers. Netjes gekleed, geen neppe gucci, prada of die mocro/turken merken.
Dat is het eigenlijk.. en als het op uiterlijk aan komt ben ik niet zo specifiek ik vind een baardje leuk en lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |