negers genoeg toch?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:16 schreef Crip het volgende:
Ey heeft iemand van jullie geen man voor me die in to fat chicks is?
Oproep doen bij Verliefd, verloofd, getrouwd op facebook. Genoeg mannenquote:Op zondag 28 juni 2015 01:16 schreef Crip het volgende:
Ey heeft iemand van jullie geen man voor me die in to fat chicks is?
Dit is uitvoerig besproken en er is gezegd dat dat niet verw8 wordt.quote:
Dan doen jullie iets verkeerd in de uitvoering. Veel Turkse bruiloften hebben sowieso een goedkope air over zich hangen.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:15 schreef Triggershot het volgende:
Op zondag 28 juni 2015 01:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Is lastig te zeggen. Loopt in de tienduizenden. ¤50.000 is iig geen gek bedrag.
Hmm precies het bedrag wat wij het een paar pagina's terug over hadden.
Lijkt mij een beetje ijdel hoop eik.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is uitvoerig besproken en er is gezegd dat dat niet verw8 wordt.
Kijk ik ben geen soenniet hater, maar ik zal er nooit een worden, als iemand dat al verw8 zal het al falen.
Tja dat had ik ook met mn ex en die was gewoon aleviet. Onze families leken wel van de noord- en zuidpool te komen.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil niet negatief zijn, maar me neef ging met een aleviet. Na een halfjaar getrouwd te zijn zijn ze gescheiden. Cultuurbotsingen.
dan ben jij echt bij de verkeerde geweest, de gemiddelde wat ik heb bezocht was moeite nog kosten gespaard.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dan doen jullie iets verkeerd in de uitvoering. Veel Turkse bruiloften hebben sowieso een goedkope air over zich hangen.
Ik wil niet bijkomen manquote:Op zondag 28 juni 2015 01:16 schreef hont12 het volgende:
[..]
jawel maar hij zit wel in de doner business
moet je maar net zo'n hardwerkende man hebben
Ja serieus. Leer de Perzische vrouw kennen.quote:
http://www.huffingtonpost(...)dings_n_5592832.htmlquote:On average, Baig says, Persian weddings can have over 300 guests, cost over $80,000, and last for about an hour — followed by hours of eating and dancing.
Hoi ik ben Crip, ik ben single.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:18 schreef hont12 het volgende:
Al dat gedoe over bruiloftenIk vind in het stadhuis trouwen + een besloten feestje met CLOSE mensen (dus geen 3000 mensen waarvan je alleen 10 kent) meer dan prima.
niet zo racistisch, genoeg zwarte mocro's in de Sahara.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Negers passen niet bij mij man, ben ik niet hard genoeg voor.
Swsquote:Op zondag 28 juni 2015 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje ijdel hoop eik.
Och altijd de families die weer eens onderling niet overweg kunnenquote:Op zondag 28 juni 2015 01:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tja dat had ik ook met mn ex en die was gewoon aleviet. Onze families leken wel van de noord- en zuidpool te komen.
Alevieten die met Soennieten gaan. Shame on you.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tja dat had ik ook met mn ex en die was gewoon aleviet. Onze families leken wel van de noord- en zuidpool te komen.
Ik pas niet eens 's bij 90% van de Marokkanen. Ik ben gewoon raar.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niet zo racistisch, genoeg zwarte mocro's in de Sahara.
Ik had plastic bekers en 0.7 l flessen Whiskeyquote:Op zondag 28 juni 2015 01:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan ben jij echt bij de verkeerde geweest, de gemiddelde wat ik heb bezocht was moeite nog kosten gespaard.
snap ik, maar de druk / verwachting zal er altijd wel zijn.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
SwsGeloof is voor mij persoonlijk zaten.
Wat is je argument?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:19 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Alevieten die met Soennieten gaan. Shame on you.
Hoogstwaarschijnlijk dat. De gemiddelde Turkse bruiloft die ik ken stelt niet veel voor.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan ben jij echt bij de verkeerde geweest, de gemiddelde wat ik heb bezocht was moeite nog kosten gespaard.
Hoi Crip, ik ookquote:
ja ditquote:Op zondag 28 juni 2015 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niet zo racistisch, genoeg zwarte mocro's in de Sahara.
quote:Op zondag 28 juni 2015 01:19 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Alevieten die met Soennieten gaan. Shame on you.
noord afrika is groter.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik pas niet eens 's bij 90% van de Marokkanen. Ik ben gewoon raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |