Doe eens foto.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou, congratulations dan. Ik heb het meer over als je lichaam niet meewerkt, dan moet je je worsten niet in zo'n rok proppen, waardoor de helft van je vetlagen buiten je rok is. Gewoon dat je er fatsoenlijk uitziet.
Whehehehehehehe waarom denk je datquote:Op zondag 28 juni 2015 01:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope. Never. Misschien moet je ongesteld worden? Maar ik denk dat jij nu ovuleert hmmm?
quote:Op zondag 28 juni 2015 01:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb ook krullen en een huge ass maar ben niet Arabisch?
Ik wil jullie allebei graag beter leren kennen. Waar kan ik Facebook-checken?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh, en ja, ik ben half arabisch half turks. Als je zwarte krullen, dikke billen en zwoele lippen nooit hebt gezien bij een arabische, dan klopt er iets niet. Kus.
Ik ben dik en net een skippy bal maar ook met krullen, mag ik jou ook leren kennen?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
[..]
Ik wil jullie allebei graag beter leren kennen. Waar kan ik Facebook-checken?
stimo is al bezet en niet de moeite waard joh.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
[..]
Hij wel. Bij mij liever niet, maar kan wel. Zolang er niet verlangd wordt dat ik als soenniet ga leven is t ok.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
waar jij / hij thuis mee kan komen, realistisch gesproken?
Hoe groot is de kans dat er wel van komt dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij wel. Bij mij liever niet, maar kan wel. Zolang er niet verlangd wordt dat ik als soenniet ga leven is t ok.
heb geen fb. Sorryyyquote:Op zondag 28 juni 2015 01:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
[..]
Mijn PM-inbox staat altijd open voor fotografische afbeeldingen.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh, en ja, ik ben half arabisch half turks. Als je zwarte krullen, dikke billen en zwoele lippen nooit hebt gezien bij een arabische, dan klopt er iets niet. Kus.
Is lastig te zeggen. Loopt in de tienduizenden. ¤50.000 is iig geen gek bedrag.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Te laat.
maar noem eens een gemiddelde?
Anlamadim?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat er wel van komt dan?
Ha, dacht het niet. En ik heb nog geen rechten om te mogen pm'enquote:Op zondag 28 juni 2015 01:14 schreef hont12 het volgende:
[..]
Mijn PM-inbox staat altijd open voor fotografische afbeeldingen.
Ik ben Aleviet. Niet geheel praktiserend, maar dat komt wel.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En jij bent? Alevi? Sunni? Gewoon benieuwd.
Hmm precies het bedrag wat wij het een paar pagina's terug over hadden.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Is lastig te zeggen. Loopt in de tienduizenden. ¤50.000 is iig geen gek bedrag.
Maar natuurlijk. Ik maak geen onderscheid.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:13 schreef Crip het volgende:
Ik ben dik en net een skippy bal maar ook met krullen, mag ik jou ook leren kennen?
50.000 geen gek bedrag?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Is lastig te zeggen. Loopt in de tienduizenden. ¤50.000 is iig geen gek bedrag.
Ik wil niet negatief zijn, maar me neef ging met een aleviet. Na een halfjaar getrouwd te zijn zijn ze gescheiden. Cultuurbotsingen.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben Aleviet. Niet geheel praktiserend, maar dat komt wel.
jawel maar hij zit wel in de doner businessquote:Op zondag 28 juni 2015 01:16 schreef Crip het volgende:
Ey heeft iemand van jullie geen man voor me die in to fat chicks is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |