Getekende wenkbrauwenquote:Op zondag 28 juni 2015 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat versta jij onder ok? Want meiden met getekende wenkbrauwen en een laag foundation vind ik niet bepaald knap. Ieder zijn eigen schoonheidsidealen.
quote:Op zondag 28 juni 2015 01:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zeg ik wat anders? Is om te kotsen dat je de neiging krijgt om zoiets te onderbreken.
Wat voor sterke reactie wil je hebben, moet ik mij verantwoorden aan jou dan dat ik walg van dit soort show-acties, moet ik het empirisch kunnen verklaren en wetenschappelijk uitleggen waarom zo iets tot stand komt bij mij? Ik vind het opvallend dat je er zo gevoelig op reageert, verder niets mee, maar weinig zin om er verder over te mierenneuken, mag dat?quote:
Lieve schat, mij aanzien voor misgunner? Dan weet je niet wie ik ben. Vind jij het oke dan als er meiden met enorm strakke rokken verschijnen op toneel waar onze hedendaagse ouderen zijn? Toon een beetje respect voor de ouderen. Je vraagt er gewoon om maar als je zo graag wil weten, genoeg mannen die denken dat ik ouder ben dan 18 en vragen aan mijn nicht of ik al bezet ben. Ik ben niet zo bekend in de turkse gemeenschap waardoor ze me niet kennen. Oh, en ja, ik ben half arabisch half turks. Als je zwarte krullen, dikke billen en zwoele lippen nooit hebt gezien bij een arabische, dan klopt er iets niet. Kus.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij komt over als een misgunner. Als iemand die jaloers is op meisjes met lekkere dikke billen in een lekker strakke rok die hun nummers geven aan mooiboys. En jij niet. Onder het mom van ik wil studeren.
Je kan t ook beiden doen. Ama jij moet al beginnen te zoeken want mannen die een universitaire chick willen zijn schaars.
Heb je goede billen? En mooi lang haar? En zwoele lippen? Kun je goed koken? Goed schoonmaken?
Doe wat ik niet deed in mn leven. Dan zit je wel goed.
Xx je abla
Je kwetst hem. Je maakt het oh zo persoonlijk.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor sterke reactie wil je hebben, moet ik mij verantwoorden aan jou dan dat ik walg van dit soort show-acties, moet ik het empirisch kunnen verklaren en wetenschappelijk uitleggen waarom zo iets tot stand komt bij mij? Ik vind het opvallend dat je er zo gevoelig op reageert, verder niets mee, maar weinig zin om er verder over te mierenneuken, mag dat?
quote:Op zondag 28 juni 2015 00:59 schreef Crip het volgende:
Wow stim heb je dat ook als je op je tieten ligt dat je tepels echt pijn doen na een tijd. Echt alsof iemand ze knijpt. :/
quote:Op zondag 28 juni 2015 01:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kwetst hem. Je maakt het oh zo persoonlijk.
Crip welke vraag?
Beetje ja, maar van die zwarte wenkbrauwen en dan blond haar... Noquote:Op zondag 28 juni 2015 01:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Getekende wenkbrauwenZo walgelijk.
Nee.. beetje make-up is ok.
Ok, dan even jou aanvallen, evde kalmis dikkerdje.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kwetst hem. Je maakt het oh zo persoonlijk.
Crip welke vraag?
Ik heb ook krullen en een huge ass maar ben niet Arabisch?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lieve schat, mij aanzien voor misgunner? Dan weet je niet wie ik ben. Vind jij het oke dan als er meiden met enorm strakke rokken verschijnen op toneel waar onze hedendaagse ouderen zijn? Toon een beetje respect voor de ouderen. Je vraagt er gewoon om maar als je zo graag wil weten, genoeg mannen die denken dat ik ouder ben dan 18 en vragen aan mijn nicht of ik al bezet ben. Ik ben niet zo bekend in de turkse gemeenschap waardoor ze me niet kennen. Oh, en ja, ik ben half arabisch half turks. Als je zwarte krullen, dikke billen en zwoele lippen nooit hebt gezien bij een arabische, dan klopt er iets niet. Kus.
Wat gaat / heeft jouw bruiloft kosten dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:09 schreef Intellectueel het volgende:
Turken en goedkope bruiloften. Met jullie plastics bekers en borden.
Ik heb t geprobeerd met een aleviet maar niet mijn ding. Poging 2 is met een soenniet.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok, dan even jou aanvallen, evde kalmis dikkerdje.
hopelijk dat het dan nu over is.
Wheheheheeequote:Op zondag 28 juni 2015 01:09 schreef Intellectueel het volgende:
Turken en goedkope bruiloften. Met jullie plastics bekers en borden.
yeah rightquote:Op zondag 28 juni 2015 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb t geprobeerd met een aleviet maar niet mijn ding. Poging 2 is met een soenniet.
lmao ben je seriquote:Op zondag 28 juni 2015 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb t geprobeerd met een aleviet maar niet mijn ding. Poging 2 is met een soenniet.
Nou, congratulations dan. Ik heb het meer over als je lichaam niet meewerkt, dan moet je je worsten niet in zo'n rok proppen, waardoor de helft van je vetlagen buiten je rok is. Gewoon dat je er fatsoenlijk uitziet.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb ook krullen en een huge ass maar ben niet Arabisch?
Daarnaast: saygi toon je niet per se met kleding. Ik weet niet wat jij gewend bent, maar de ouderen die ik ken zitten daar niet zo mee. Saygi toon je door je te kunnen gedragen. Dat kan ook goed met een strakke rok.
Een fortuin. Nooit met een Perzische vrouw trouwen.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat gaat / heeft jouw bruiloft kosten dan?
Te laat.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:10 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een fortuin. Nooit met een Perzische vrouw trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |