Is toch ziek??quote:Op zondag 28 juni 2015 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja joh, wat ik allemaal zelf heb gehoord.
Ik ben 18. En nu al pushen me vriendinnen om een vriend te zoeken. Dacht het nietquote:Op zondag 28 juni 2015 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe oud ben je want dan kan ik gevat antwoorden.
La rahat birak adami. Ben bile acidim. Je kwetst zijn herinneringen.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
het stoort je echt dat ik het opmerk he.
voel toch serieus iets persoonlijkers, iets onderliggends.
Ik heb bijna geen fam hier in Nederland. Alleen Turkse/Iraqi friends van mn mom en wat vriendinnen van mij.. en ik vind beiden even overdreven hoor. Turken kunnen er ook wat van. Vooral als ze gaan omroepen hoeveel geld iemand heeft gegeven en welke cadeau's. Niggaquote:Op zondag 28 juni 2015 00:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja maar je vergelijkt een normale Turkse bruiloft met die van jullie. Die van jullie is alleen maar kijk ons rijk zijn. Met geleende jurken.
Bij enig twijfel zou ik iig ze per direct er uit zetten en contact verbreken op zn minst.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is toch ziek??![]()
Drm :maakt geen reet uit waar je bent. Gecheckt wordt er toch wel.
Zie je er ok uit of ben je butt ugly?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben 18. En nu al pushen me vriendinnen om een vriend te zoeken. Dacht het niet. Vriend kan altijd nog, mijn opleiding en andere dingen gaan momenteel voor.
Dat geld omgeroep ding he... Zo'n onzin. Iedereen wil dan showen wat ze wel niet aan de bruid/bruidegom hebben gegeven. Alles voor de show.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen fam hier in Nederland. Alleen Turkse/Iraqi friends van mn mom en wat vriendinnen van mij.. en ik vind beiden even overdreven hoor. Turken kunnen er ook wat van. Vooral als ze gaan omroepen hoeveel geld iemand heeft gegeven en welke cadeau's. Nigga
quote:Op zondag 28 juni 2015 00:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
La rahat birak adami. Ben bile acidim. Je kwetst zijn herinneringen.
niets mis mee, kosten compenseren.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat geld omgeroep ding he... Zo'n onzin. Iedereen wil dan showen wat ze wel niet aan de bruid/bruidegom hebben gegeven. Alles voor de show.
Je kan het ook persoonlijk maken... Maar nee, geen limo of hummer gehuurd.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
het stoort je echt dat ik het opmerk he.
voel toch serieus iets persoonlijkers, iets onderliggends.
Nee dat is wel goed. Van de oom van de bruid: 500 euro! Masallah wat is hij gul! Van de oma van de bruidegom: 4 armbanden! Van de zus van de bruid: een huwelijksreis naar Alanya, heyyy Masallah alkissss lutfen, applaus svp!quote:Op zondag 28 juni 2015 00:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen fam hier in Nederland. Alleen Turkse/Iraqi friends van mn mom en wat vriendinnen van mij.. en ik vind beiden even overdreven hoor. Turken kunnen er ook wat van. Vooral als ze gaan omroepen hoeveel geld iemand heeft gegeven en welke cadeau's. Nigga
Wat versta jij onder ok? Want meiden met getekende wenkbrauwen en een laag foundation vind ik niet bepaald knap. Ieder zijn eigen schoonheidsidealen.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zie je er ok uit of ben je butt ugly?
Superzeka kardesim, ze rijden dan niet in een limo rond, het gaat om een accessoire voor de shoots. In een park enzo je weet wel, met al het neppe gedoe er omheen. Ik kan een beetje moeilijk een rondrijdend limo onderbreken he.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je kan het ook persoonlijk maken... Maar nee, geen limo of hummer gehuurd.
Het is gewoon om te kotsen dat je de neiging krijgt om zo een speciaal moment te willen onderbreken, puur omdat ze rondrijden in een limo.
Dat kan ook worden gedaan zonder alles om te roepen.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niets mis mee, kosten compenseren.
meer focus / aandacht he.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat kan ook worden gedaan zonder alles om te roepen.
Zeg ik wat anders? Is om te kotsen dat je de neiging krijgt om zoiets te onderbreken.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Superzeka kardesim, ze rijden dan niet in een limo rond, het gaat om een accessoire voor de shoots. In een park enzo je weet wel, met al het neppe gedoe er omheen. Ik kan een beetje moeilijk een rondrijdend limo onderbreken he.
Ik vind je wel lief zo tender, zo gevoelig.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zeg ik wat anders? Is om te kotsen dat je de neiging krijgt om zoiets te onderbreken.
Jij komt over als een misgunner. Als iemand die jaloers is op meisjes met lekkere dikke billen in een lekker strakke rok die hun nummers geven aan mooiboys. En jij niet. Onder het mom van ik wil studeren.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat geld omgeroep ding he... Zo'n onzin. Iedereen wil dan showen wat ze wel niet aan de bruid/bruidegom hebben gegeven. Alles voor de show.
Niet echt, ik zie alle vrouwen dan met elkaar praten en kinderen heen en weer rennen en mensen zoals ik vragen zich intussen af waar de taart blijft.quote:
Ok. Sterke reactie.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief zo tender, zo gevoelig.
dat blijf je hebben.quote:Op zondag 28 juni 2015 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet echt, ik zie alle vrouwen dan met elkaar praten en kinderen heen en weer rennen en mensen zoals ik vragen zich intussen af waar de taart blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |