abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153879679
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

[ Bericht 17% gewijzigd door JufMariska op 27-06-2015 13:36:38 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_153879718
Mijn ouders zijn hier nu om met smurf te helpen, dat is fijn (J werkt tot 22u). En ook wel handig: Lucas gaat maandag bij ze logeren dus ze zien meteen hoe dingen hier werken ^O^

En ik lig nu op de bank terwijl mijn vader prutst op zijn nieuwe laptop en mijn moeder mijn plantenbakken opfluft O+
pi_153879988
Hoop dat het vandaag beter gaat risu

JM
Lekker van genieten!
pi_153880492
Even een update zonder bij te hebben gelezen;
Wij zijn woensdag bij Stefan Kleintjes geweest en daar ben ik zo blij mee!
Alles wat ik dacht is bevestigd. Zn tongriem en lipbandje zijn wel veel te kort en daardoor drinkt hij slecht. Hij hapt heel veel lucht mee en dat gaat natuurljk verschrikkelijk pijn doen in de darmpjes. Daarom heeft hij zoveel buikpijn en gaat het poepen soms met heel veel moeite. Hij heeft nu Ranitidine voor reflux en dat lijkt wel iets te helpen en op aanraden van het CB ligt hij nu (voor het eerst) boven te slapen zodat hij minder prikkels krijgt, wellicht dat het nu 's avonds beter gaat.

Dinsdag zullen zn lipbandje en zn tongriempje worden gelaserd, dat is een nieuwe betere techniek dan klieven, want dit bloed niet. En vrijdag gaan we naar de osteopaat voor hem. Hij krijgt nu al fysio, maar ik zie niet voldoende verbetering voor zijn voorkeurshouding. Ook moet ik melk kolven en de room geven zodat zn darmpjes rustiger worden.
Het komt goed, ik moet nu alleen even doorpakken :)

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_153880731
Een plan van aanpak, fijn Vlindur!
pi_153880999
Wat super dat je zo goed geholpen bent Vlindur. O+ Hopelijk merk je snel resultaat.

Hier nu de tweede dag met Omeprazol, ze is nog niet echt rustig, maar ze huilt en 'gloept' echt veel minder! Heb wel het idee dat ze meer gloept als ze bij mij uit de borst drinkt. Net na een flesje afgekolfde melk leek het wat beter te gaan.. Ik bel nog wel even een LK zo. Hoe dan ook, verbetering t.o.v. gisteren! *O* Ze ligt nu overigens ook altijd ingebakerd te slapen, geeft ook veel rust heb ik het idee. Het zijn maar slaapjes van 20 minuten, maar toch. Het begin is er. :)
pi_153881683
Fijn vlindur en Selvaria!
Hoop dat het snel beter gaat :*
Zo zielig als ze mini's pijn hebben
pi_153884610
Door jouw post heb ik net toch maar een lk gebeld, vlindur. Precies hetzelfde hier. Ze hapt aan volgens het boekje, maar het lukt niet om het vacuüm te houden. Dus veeeeel lucht en buikpijn. Na een rondje googlen zou het mij niet verbazen als haar tongriem ook te kort is. Magoe, eerst maar eens een lk mee Laten kijken.
pi_153884832
Hoop dat een LK je goede tips kan geven spring

Waar is mijn kleine mini baby
Ze MOET natuurlijk het waterflesje van E.mma hebben

'grote'zus plagen is een goede motivatie
pi_153884966
Vlindur wat fijn dat er een plan van aanpak is. Hopelijk werkt het!

Zoë, hoe gaat het nu met het flesweigeren?
Het lijken ook echt steeds meer dreumesjes zo O+

En dat plaatje in de OP O+ :D
pi_153885139
Skittles
Ze drinken max 90ml uit de fles. S.ophie meestal 60ml.
Om 22u krijgen ze niets meer (ze willen echt niet) en smorgens geeft man voor de zekerheid zodat ze nog eventjes een uurtje slapen. (hij gaat 5:30 weg)
Ze krijgen dmv bordjes pap ongv 500ml fv.(bij minder fv slapen ze erg slecht )

Ja gaat zo snel :'(
Maar wel extra leuk voor peuter
  zaterdag 27 juni 2015 @ 18:06:40 #12
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_153885316
Vlindur, fijn dat er een plan van aanpak is!

Spring, hopelijk is er bij jullie ook snel verbetering.

Selvaria, fijn dat de medicatie al iets doet.

Zoë's mooie meid O+ .

JufMariska fijn dat ze je kunnen helpen met de zorg voor L.!

Hier gaat het sinds een dag of 2 redelijk. Overdag slapen gaat prima en gisteravond ging het inslapen ook best aardig, nou het 2+ uur slapen nog :')
pi_153886602
Even mijn grote dochter spammen die t selluf doen ontdekt heeft...

S. 2014
J. 2016
pi_153886945
Cool GM!! En toitoitoi allemaal met de meds en tongriempjes ;( :*

Nog wat plaatjes/filmpje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153887225
Mnohh Lucas O+ ! Wat een beer is ie vergeleken met z'n vriendin, echt een poppetje is dat :D

Zelluf doen! Eten all over the place *O*
pi_153887348
:D en die hand van mama erbij. Oeh voorzichtig! O+

Saar lijkt zo groot al :o haphap.

Vlindur, fijn dat er een plan is. Daar kan je wat mee.

Ik had net een nee wil nie slapen kind. Huilen in eigen bed enzo. Net maar even op het grote bed gelegd en erboven gaan hangen echt eng dichtbij. Ze werd snel rustig en viel binnen 3 minuten in slaap. 8)7 had ik eerder moeten weten. Het spuugdoekje wat ik net had gebruikt bij het morsen tijdens de voeding had ik er ook bij gelegd, ik denk dat dat ook wel hielp.
Nu een poging tot overleggen in eigen bed, want anders kan ik niet slapen.
pi_153887618
Wij hebben het ledikantje maar eens naast ons bed gesleept. Het wiegje leek ineens zo klein na de vakantie en haar armpjes staken steeds uit aan beide kanten. Ook slaapt ze sinds vandaag boven overdag (ja nu pas) en dat gaat eigenlijk heel goed.
Bed is wel huilen, dan gaat het hoofd een paar keer hard heen en weer en hup, slaaps.

JM en Zoe wat een groterds al ineens! En GM da's sl een peuter joh!
pi_153887622
Succes *O*
Nu Y ineens zo slecht in slaap komt snap ik een heel klein beetje beter hoe dat zo gaat met moeilijk slapende kindjes. Nog steeds niks te klagen, want ik ben uiteindelijk maar 45 min bezig geweest ofzo.
Het is vooral zielig voor de kindjes zelf. Ik denk dat ze niet zo goed snappen dat slapen helpt tegen de moeheid of ze snappen het wel, maar ze zijn te moe om rustig te proberen om te gaan slapen ofzo.

Zoë die meiden van jou O+ Leuk om de interactie te zien. En ja, de fles van je zus is natuurlijk veel interessanter.

NTS, vorderingen! Elke stap vooruit is er weer een.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 19:55:38 #19
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_153887697
We zijn weer thuis *O*.

Zoe, je meiden worden snel groot zeg!

Ik zag bij het scannen: een lopend Loutje, knap zeg!

Een zelf-doen-Saar O+

Een bijna staande L.ucas!

Een driehoekMauw!

En ik heb het meeste gelezen. Wat vervelend van de ieniemienie baby's die niet zo lekker gaan :* . Hopelijk snel verbetering voor jullie!

NTS, hopelijk ziet je kleintje snel in dat langer slapen ook fijn is... Gelukkig ging het vandaag best goed!

Hier gaat het op zich best oké. Lekker uit het ritme dankzij ziek zijn en vakantie. Haar keel is nog steeds rood en waarschijnlijk pijnlijk en ze slaapt als een natte krant :'). Heeft vaak dorst en huilt meer dan normaal. Maar we zien elke dag verbetering gelukkig! Het knikkende knietje is nu door 2 artsen bekeken en lijkt niks ernstigs te zijn. Wel gaan we er nog een kinderarts naar laten kijken voor de zekerheid.

Qua ontwikkeling gaat ze als een speer! Ze loopt aan 1 hand, loopt langs tafels en banken en stapt ook over, kruipt, tijgert (maar die laatste 2 alleen als het echt moet :') ), schudt 'nee' als ze weet dat ze iets stouts doet :+, eet alles zelf nu, zwaait, zegt mamamamamama en papa, speelt met haar zus samen en heeft vaak de slappe lach O+.

En ze is 9 maanden alweer :o
pi_153887731
Slapende baby's *O*

Saar dreigde onder t eten in slaap te vallen, dat staat garant voor drama later dus wij hebben als een soort spastische cliniclown dat kind wakker gehouden :') nu ligt ze wel op bed en ik hoop dat ze moe genoeg was om.lekker even door te tukken
S. 2014
J. 2016
pi_153887800
Ik heb net even dat filmpje van vlindur bekeken. Wat een zielig gezicht zeg. Het is zo voorbij en het scheelt een hoop drama, maar jemig zeg. :{
  zaterdag 27 juni 2015 @ 20:01:46 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_153887871
Vlindur, fijn dat er een plan van aanpak is! Ik hoop dat het de oplossing is :*
Ik lees ook verbetering voor selvaria en NTS, héél fijn om te lezen O+

Zoë, wat worden ze toch groot! En ook al zelf gaan zitten O+

Oh wow, L verticaal! Ging hij zelf staan? :o

En ik zag nog een smulsaar! :Y)
disclaimer
  zaterdag 27 juni 2015 @ 20:03:52 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_153887927
Soesa weer thuis! Was vast een memorabele vakantie :X
En soesje klinkt zo groot, is die echt maar drie weken ouder dan mauwtje? :D
disclaimer
pi_153887962
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Vlindur, fijn dat er een plan van aanpak is! Ik hoop dat het de oplossing is :*
Ik lees ook verbetering voor selvaria en NTS, héél fijn om te lezen O+

Zoë, wat worden ze toch groot! En ook al zelf gaan zitten O+

Oh wow, L verticaal! Ging hij zelf staan? :o

En ik zag nog een smulsaar! :Y)
Hij probeert wel dapper om zich op te trekken :o In het bedje vond voorzichtige mama dat niet zo'n goed plan ;) Bij de tafel een beetje geholpen en hop...
pi_153887997
Hoe is t gegaan SQ, de 24 uur zonder Mauwtje?
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')