Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 29 juni 2015 19:08 schreef Erasmo het volgende:
Je hebt toevallig ook een rijtjeshuis in een Vinexwijk, 14% stationwagen en een golden retriever?
Wat is daar zo erg aan?quote:Op maandag 29 juni 2015 19:08 schreef Erasmo het volgende:
Je hebt toevallig ook een rijtjeshuis in een Vinexwijk, 14% stationwagen en een golden retriever?
Nee, ik heb een hoekmaisonette op 200 meter van de Coolsingel, BMW 750i V12 en 2 katten.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:08 schreef Erasmo het volgende:
Jullie brood is een stuk minder luchtig, dat zal wel aardig wat verschil maken denk ikquote:Op maandag 29 juni 2015 19:21 schreef Isegrim het volgende:
![]()
Mij lukt het niet echt met ons brood, bevroren snijden.
als je het zelf zou klaar maken nietquote:Op maandag 29 juni 2015 19:51 schreef junkiexp het volgende:
Ik leg de link niet zo, is het tegenwoordig raar om brood naar je werk mee te nemen?
Ik heb nog nooit iemand ontmoet die zondag avond 30 bammetjes smeert, of nog slechter laat smerenquote:Op maandag 29 juni 2015 19:51 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, ik heb een hoekmaisonette op 200 meter van de Coolsingel, BMW 750i V12 en 2 katten.
Ik leg de link niet zo, is het tegenwoordig raar om brood naar je werk mee te nemen?
Je kunt het ook efficiënt noemenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand ontmoet die zondag avond 30 bammetjes smeert, of nog slechter laat smeren
Klinkt iig heel burgerlijk
quote:Op maandag 29 juni 2015 13:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ons paard is niet consumptiegeschikt. Hij is een keer behandeld met een middel dat hem voor de rest van zijn leven ongeschikt voor menselijke consumptie maakt. Helaas.
Zo'n jochie voor een paar uurtjes met een scooterrijbewijsquote:Op maandag 29 juni 2015 22:42 schreef Isegrim het volgende:
Dat thuisbezorgen is kennelijk toch wel een soort gat in de markt.Nog steeds zeer regelmatig nieuwe mensen daarvoor. Zodra het kan zou ik daarvoor iemand willen inhuren.
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n jochie voor een paar uurtjes met een scooterrijbewijs
En je dan op laten nemen op thuisbezorgd.nl !
Nee joh. Die moet je flink betalen. Ze krijgen iets van 10% van elke order.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n jochie voor een paar uurtjes met een scooterrijbewijs
En je dan op laten nemen op thuisbezorgd.nl !
Dan alleen dat jochie op de brommerquote:Op maandag 29 juni 2015 23:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee joh. Die moet je flink betalen. Ze krijgen iets van 10% van elke order.
Of komt uberhaupt niet, dat is ook wel lastig hoorquote:Op maandag 29 juni 2015 23:34 schreef Isegrim het volgende:
Ja, daarom vind ik het jammer dat mijn neefje in Friesland woont. Die is supernetjes. Komt alleen nogal vaak te laat.
Goede tip, ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tempo Team heeft een vestiging op de Erasmus Uni. Brood rondrijden lijkt me een prima bijbaantje voor een student. En kan je iemand kiezen die zich waarschijnlijk wel weet te gedragen tegenover je klanten. Misschien nog wel met eigen scooter ook.
Haha, ik krijg er meteen een mooi beeld bij.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Een vriend van ons heeft een koeriersbedrijf. Hij zet veel mensen in van de sociale werkplaats. Ook een idee. Maar die raken wel snel de weg kwijt, rijden vaker dan gemiddeld schade en hebben niet altijd even goede sociale vaardigheden. Maar dat verschilt allemaal per persoon natuurlijk. Ze zijn wel verschrikkelijk goedkoop. En je doet aan MVO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |