Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:40 schreef houdjemond het volgende:
Die zachte witte bolletjes? Even in de oven en met smeerkaas.
Gewoon een keer proberenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Kaasbollennog nooit kaasui geprobeerd, is de ui smaak intens? Ben niet echt een fan van ui namelijk
Nee erin en dan in de ovenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:44 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
JaDeze: [ afbeelding ]
Dat klinkt lekkerGewoon opensnijden en smeerkaas erin stoppen? Of smeer je het over de bovenkant?
de ui op een kaas-uienbolletje is goed gaar en dus zoet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Kaasbollennog nooit kaasui geprobeerd, is de ui smaak intens? Ben niet echt een fan van ui namelijk
Dit deed ik dus ook heel vaak maar kreeg steeds opmerkingen dat het in de oven ''moest'' Ik dacht altijd dat het bolletje wel goed was en het kaas en ui boeit niet wat dan kan je ook ''vers'' eten...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:48 schreef Isane het volgende:
Gewoon zo opeten.
Maar als ik thuis ben stop ik ze altijd zo ff in de oven
Lekker!! Dat ga ik vanmiddag even proberenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:10 schreef minilot het volgende:
O, en erop is ook lekker: flinke hoeveelheid plakjes zeer dungesneden rosbief + een beetje mierikswortelprut.
Wat een kick na 3 jaarquote:Op maandag 11 juni 2018 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
Heb kaas-tomaat bolletjes geprobeerd, ook heel lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |