De T's heb ik aan mijn lunch geplaktquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:26 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje, poging tot, kijken hoe het gaat:
O/L: Havermout/whey/nesquik/cacao/melk-dinges, 2 volkoren met kaas, Banaan;
T: Quaker Havermoutreep;
D: Nog geen idee.
Zou in ieder geval proberen 2 grote maaltijden en 1 of 2 snacks te doenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De T's heb ik aan mijn lunch geplakt
Goeie, niet bij stilgestaan. Dus eigenlijk geluk bij ongeluk ^^quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou in ieder geval proberen 2 grote maaltijden en 1 of 2 snacks te doen
want als je zoals je eerste lijstje allemaal T zou doen zit je alsnog de hele middag te vreten en ga je denk je doel voorbij met het honger tegengaan.
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:49 schreef Qwea het volgende:
Is het al einde middag? Mijn kuiten schreeuwen om aangepakt te worden.
Ja zou ik doen, L, T, D, Tquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goeie, niet bij stilgestaan. Dus eigenlijk geluk bij ongeluk ^^
Meer T's worden het in ieder geval niet meer voor D, erna misschien 1 om 20:00
Dat ding zegt kwart over 1, het is gvd. 13:03quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:50 schreef CrunchySelf het volgende:
Qwea, speciaal voor jou:
http://www.alfataal.nl/oef/klok/oef01/kijk0115.htm
Dan ga ik maar met mijn dekentje een tuin tukje doenquote:
Taartquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zou ik doen, L, T, D, T
Avond T lekker taart of Griekse yoghurt
Is een cursus klokkijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ding zegt kwart over 1, het is gvd. 13:03
/omaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ga ik maar met mijn dekentje een tuin tukje doen
quote:
That's mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
That's mehaha plaatje gepost, ban!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef je jezelf een massage?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:51 schreef Qwea het volgende:
Godver. 17u pas massageBij iemand die redelijk bekend staat als een beul
Anders pak je even je "massage tennisballen", even iets anders oprekkenquote:
Ging jij niet werken nu je foon leeg was en de groepsapp je niet kon afleiden???quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Anders pak je even je "massage tennisballen", even iets anders oprekken
Ging jij geen tukkie doen met een dekentje?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ging jij niet werken nu je foon leeg was en de groepsapp je niet kon afleiden???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |