Een 9.9? Ik kijk daar echt van opquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:25 schreef darthsideaus1 het volgende:
Geslaagd was ik gelukkig al, maar ik heb wisB herkanst voor een hoger cijfer omdat ik met een 9,6 het examen inging en er een 8,6 bijhaalde. Die 8,6 mag nu weggestreept worden en worden vervangen voor een 9,910 op de eindlijst dus nu en gemiddeld geslaagd met een 8,5
Haha ik kreeg een mailtje van mijn uiteraard trotse wiskundedocent dat ik 1 ding met de GR calc zero fout had gedaan en daardoor 1 puntje mistequote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een 9.9? Ik kijk daar echt van op
Zelfs de meeste wiskundedocenten halen dat niet door kleine foutjes.
Daar hebben vast enorm veel uren in gezeten... En dan zo'n lullig dingetje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:39 schreef darthsideaus1 het volgende:
[..]
Haha ik kreeg een mailtje van mijn uiteraard trotse wiskundedocent dat ik 1 ding met de GR calc zero fout had gedaan en daardoor 1 puntje miste
wow nice! Ik zou dan juist nog meer balen eigenlijk, zo dicht bij de 10...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:25 schreef darthsideaus1 het volgende:
Geslaagd was ik gelukkig al, maar ik heb wisB herkanst voor een hoger cijfer omdat ik met een 9,6 het examen inging en er een 8,6 bijhaalde. Die 8,6 mag nu weggestreept worden en worden vervangen voor een 9,910 op de eindlijst dus nu en gemiddeld geslaagd met een 8,5
Wat een resultaat zeg: 9,9! Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:25 schreef darthsideaus1 het volgende:
Misschien een idee om mee te doen aan de postcode loterijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Was al geslaagd en wilde een 4,5 halen voor Engels, examen in 30 min gegokt en daarna weggegaan en raad eens wat ik heb
Precies, een 4,5. Koning.
Gedraag jequote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:25 schreef darthsideaus1 het volgende:
Wauwquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:25 schreef darthsideaus1 het volgende:
Thug lifequote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:55 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Ik had me ingeschreven voor de Duits herkansing, maar ik kwam niet opdagen. Ik accepteer de 4 op m'n cijferlijst.
Staat op de agendaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:35 schreef Moccie het volgende:
[..]
Misschien een idee om mee te doen aan de postcode loterij
[..]
Gedraag jeHoe lang heb je geleerd voor de examens
Ik had toch geen hoger cijfer gehaald en ik ben niet van plan naar Duitsland of Oostenrijk te gaan.quote:
Op een zaterdagquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:26 schreef RRuben het volgende:
Ik moest wisB doen in het 2de tijdvak maar ik krijg 11 juli pas de uitslag (staatsexamen) maar ik denk dat ik rond de 8,0 - 8,5 heb
Sooow koekoek, lekker hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:25 schreef darthsideaus1 het volgende:
ja ter vervanging van de schoolexamens. Er worden ±3 onderwerpen besproken en je moet een presentatie geven over een keuze onderwerpquote:
Je hebt ook maar 3 onderwerpen ofzo bij wisB.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ter vervanging van de schoolexamens. Er worden ±3 onderwerpen besproken en je moet een presentatie geven over een keuze onderwerpslaat nergens op, maarja het moet maar.
ja klopt haha. Maar misschien dat ze meetkunde weer in een paar onderwerpen splitsen o.i.d. maar het zou ook goed kunnen dat ze alles vragen. Het duurt maar 40 min. dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:54 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Je hebt ook maar 3 onderwerpen ofzo bij wisB.Goniometrie, differentiaalrekening en meetkunde en de rekenkundige vaardigheden die je voor alle drie nodig hebt.
Lijkt me erg naar, als mij een meetkunde vraag wordt gesteld ben ik toch wel vaak 5-10 minuten aan het redenerenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:22 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja klopt haha. Maar misschien dat ze meetkunde weer in een paar onderwerpen splitsen o.i.d. maar het zou ook goed kunnen dat ze alles vragen. Het duurt maar 40 min. dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |