Mevrouws nieuwe album heet Charmbracelet
http://www.msn.nl/entertainment/muziek/special/universal/
Ziet er overigens op fotootje stukkie slanker uit dan de laatste fotoos lieten zien...
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 13-11-2002 14:54]
quote:gelukkig
Op woensdag 13 november 2002 14:52 schreef sqlsmurft het volgende:is niet erg.
quote:twee zielen 1 gedachte
Op woensdag 13 november 2002 14:53 schreef irestmycase het volgende:[..]
gelukkig
ik vind het troep
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 13-11-2002 14:58]
quote:Tja, medicijnen gebruikt ze waarschijnlijk. Na die inzinking. Of photoshop
Op woensdag 13 november 2002 14:52 schreef sqlsmurft het volgende:is niet erg.
Ziet er overigens op fotootje stukkie slanker uit dan de laatste fotoos lieten zien...
Heb ik overigens het geld ook niet voor
quote:och .. .
In iedergeval wil ik er niet elke ochtend naast wakker worden
quote:Dat bedoel ik ook, deze foto zal wel ouder zijn.
Op woensdag 13 november 2002 14:57 schreef sqlsmurft het volgende:
medicijnen word je over het algemeen toch dikker van?
quote:ach.. zo'n uitgesopte doos
Op woensdag 13 november 2002 14:58 schreef Flierp het volgende:[..]
och .. .
bijna iedere ochtend dan ?
"Ze is de bestverkopende vrouwelijke artiest aller tijden, ze is de enige artiest ooit die in elk jaar van de negentiger jaren een Amerikaanse nummer 1-hit heeft gehad, en heeft in totaal zelfs langer op één gestaan in Amerika dan de Beatles. We hebben het hier inderdaad over Mariah Carey."
Misschien omdat het aantal malen dat ze genomen is niks van doen heeft met haar zangtalent .
dat was voor de operaties etc
Dit zijn best mooie CD's
van het pre-slut tijdperk zeg maar
quote:Ik ben benieuwd. Ik vond "Through The Rain" best wel een leuk nummer. Maar dat "The One" vind ik weer wat minder. Al die rappers die mee moeten bleren op haar nummers vind ik echt niets. Als ze die kwijtraakt zouden die nummers veel beter klinken.
Op woensdag 13 november 2002 14:49 schreef stay_fun het volgende:
Ik geloof dat de cd ergens in december uitkomt, maar we kunnen nu de komende tijd alvast naar nieuwe spullen kijken en luisteren.Mevrouws nieuwe album heet Charmbracelet
http://www.msn.nl/entertainment/muziek/special/universal/
[Offtopic]Je icon komt me ergens heel erg vaag bekend voor. Zit jij ook niet op TP.nl als Seaworld? [/offtopic]
quote:Heeft u 'm !!!
Op woensdag 13 november 2002 16:31 schreef CJ het volgende:[Offtopic]Je icon komt me ergens heel erg vaag bekend voor. Zit jij ook niet op TP.nl als Seaworld?
[/offtopic]
Ik ga hem zowiezo kopen...de album is erg goed
Mariah pakt het deze keer heel anders aan. Heel weinig rappers en heel veel Mariah. Met een nieuwe stijl van zingen die wel wat wennen is maar zoo ongelofelijk mooi is.
Alle liedjes zijn weer goed geproduceerd, geschreven en gezongen door haar.
Deze album is erg persoonlijk en beschrijft wat Mariah de laatste jaren heeft meegemaakt, wat haar gevoels waren en heeft daarom een erg persoonlijke 'feel'. Heel veel dingen die ze zingt zijn daarom erg herkenbaar voor mij.
Deze album is het zeker waard om te kopen.
3 december komtie uit, dus als je je K3 en J-HO cd's hebt platgespeeld is het tijd voor het echte werk
quote:Lekker album. D'r staan leuke nummers op en ze gebruikt nu weer eens wat vaker haar hoge gilstemmetje.
Op dinsdag 3 december 2002 21:42 schreef xman het volgende:
YaY vandaag issie officieel uitgekomen
* CJ heeft tot nu toe alle Mariah Carey albums ook gewoon in de winkel gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |