abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 juni 2015 @ 01:17:44 #276
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_153873747
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 01:14 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja wel een beetje lastig in de dagelijkse omgang? Iemand in een boerka zag eens dat mijn portemonnee makkelijk te pikken was. En wees mij daar op. Toegeven van wege haar uiterlijk schrok ik eerst wel even. En schaamde daarna me wel een beetje want haar bedoelingen waren goed. En heb haar vriendelijk bedankt wat een beleefdheid kost tenslotte niks.
Ik ben tegen publiekelijke uiting van godsdienst. Als mensen het binnenshuis doen vind ik het prima.
Daarnaast staat een boerka voor mij symbool voor onderdrukking van de vrouw, waar ik ook tegenstander van ben.

En uiteraard is het ook fijn om gewoon iemands gezicht te kunnen zien.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 01:22:50 #277
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_153873827
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 01:17 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Ik ben tegen publiekelijke uiting van godsdienst. Als mensen het binnenshuis doen vind ik het prima.
Tja om dat echt goed te regelen moet denk ik eerst de vrijheid van godsdienst uit de grondwet verwijderd worden. En Nederland een seculaire staat worden onmogelijk denk ik. Met een minderheid coalitie die sterk afhankelijk van met name christelijke partijen is om voort te bestaan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 01:25:22 #278
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_153873886
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 01:22 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja om dat echt goed te regelen moet denk ik eerst de vrijheid van godsdienst uit de grondwet verwijderd worden. En Nederland een seculaire staat worden onmogelijk denk ik. Met een minderheid coalitie die sterk afhankelijk van met name christelijke partijen om voort te bestaan.
Het lijkt mij ook onmogelijk. Het is enkel mijn mening, ik bedoelde het niet zo zeer als mogelijkheid.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 01:29:30 #279
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_153873972
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 01:25 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook onmogelijk. Het is enkel mijn mening, ik bedoelde het niet zo zeer als mogelijkheid.
Dat snap ik. Maar wil je echt dingen als IS enz aan pakken zal je staatsrechtelijk, militair en moreel pijnlijke keuzes moeten maken. Wat ik laffe politici van het type Wilders of Rutte tegenwoordig niet snel zie doen. Dat is dan weer mijn bescheiden mening.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 01:33:11 #280
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_153874047
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 01:29 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar wil je echt dingen als IS enz aan pakken zal je staatsrechtelijk, militair en moreel pijnlijke keuzes moeten maken. Wat ik laffe politici van het type Wilders of Rutte tegenwoordig niet snel zullen doen. Dat is dan weer mijn bescheiden mening.
Mee eens.

Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat de huidige aanpak niet werkt en dat het bijzonder moeilijk gaat zijn dit virus op een humanitaire manier de kop in te drukken.

Maar ja, het westen zal nooit zulke drastische maatregelen nemen, Ik denk ook niet dat je daar op moet hopen want dat brengt ook weer de nodige gevolgen met zich mee als dat soort types het voor het zeggen hebben.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 01:35:35 #281
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_153874097
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 01:33 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Mee eens.

Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat de huidige aanpak niet werkt en dat het bijzonder moeilijk gaat zijn dit virus op een humanitaire manier de kop in te drukken.

Maar ja, het westen zal nooit zulke drastische maatregelen nemen, Ik denk ook niet dat je daar op moet hopen want dat brengt ook weer de nodige gevolgen met zich mee als dat soort types het voor het zeggen hebben.
WO3 zal het wel worden is ook al een topic over dacht ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 01:44:47 #282
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_153874269
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 01:35 schreef Megumi het volgende:

[..]

WO3 zal het wel worden is ook al een topic over dacht ik.
Dat is weer een ander onderwerp inderdaad.

Zolang het westen niet verloren heeft van de moslims, gelieve geen boerka's in de bus.
pi_153875795
Je moet gewoon bij jezelf afvragen, wanneer een passagier met een bivakmuts op wil meerijden met de bus. Neem je die dan mee of niet. Na mijn mening is een bivakmuts net zo eng als een boerka.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 09:05:00 #284
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_153876195
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 23:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dus? We zijn in het westen verplicht onze vrouwelijke vormen te laten zien?
Je kunt je lichaam ook prima met alleen kleding bedekken hoor.
Als je helemaal niet gezien wilt worden dan moet je gewoon binnenkamers blijven.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_153876206
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 23:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dus? We zijn in het westen verplicht onze vrouwelijke vormen te laten zien?
Het gezicht iig. Voor de rest wordt het in de stad (helaas) niet zo gewaardeerd als een vrouw topless rondhuppelt.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 09:17:10 #286
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_153876260
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 07:29 schreef MakkieR het volgende:
Je moet gewoon bij jezelf afvragen, wanneer een passagier met een bivakmuts op wil meerijden met de bus.
Hangt meer van het weer af. Bij sneeuw en een temperatuur van -15 mag iemand met een bivak muts op van mij best de bus in. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 09:19:02 #287
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_153876278
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 09:07 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Het gezicht iig. Voor de rest wordt het in de stad (helaas) niet zo gewaardeerd als een vrouw topless rondhuppelt.
Niet zo hypocriet zijn als die vrouw mooie tieten heeft en er leuk uit ziet is daar op straat best wel een grote groep voor te vinden die dat best kan waarderen. :') Los van ras en geloof. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 13:09:30 #288
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_153879370
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 09:05 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Je kunt je lichaam ook prima met alleen kleding bedekken hoor.
Als je helemaal niet gezien wilt worden dan moet je gewoon binnenkamers blijven.
Ik denk dat je dat vooral maar voor jezelf moet beslissen. Vrij land, he.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 09:07 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Het gezicht iig. Voor de rest wordt het in de stad (helaas) niet zo gewaardeerd als een vrouw topless rondhuppelt.
We MOETEN je gezicht zien op straat. Raar zeg. Is dat die veiligheidfetish waar ik zo vaak over hoor? Ik wou dat mensen gewoon eerlijk waren en zeggen: "ik heb niks met die wandelende tenten daarom moet het verboden worden.. omdat ik me er ongemakkelijk bij voel".

In plaats van dat krijg je dit geveinsde argument over dat het zogenaamd onveilig is en dat iedereen op straat herkenbaar moet zijn voor de staatszekerheid.

In een vrij land zou je ook gewoon vrij moeten zijn om onherkenbaar rond te lopen. Voor wat voor reden dan ook. Het is niet aan de maatschappij om te beoordelen wat wel goede redenen zijn en wat niet.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 27 juni 2015 @ 15:49:59 #289
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_153882233
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 13:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat vooral maar voor jezelf moet beslissen. Vrij land, he.

[..]

We MOETEN je gezicht zien op straat. Raar zeg. Is dat die veiligheidfetish waar ik zo vaak over hoor? Ik wou dat mensen gewoon eerlijk waren en zeggen: "ik heb niks met die wandelende tenten daarom moet het verboden worden.. omdat ik me er ongemakkelijk bij voel".

In plaats van dat krijg je dit geveinsde argument over dat het zogenaamd onveilig is en dat iedereen op straat herkenbaar moet zijn voor de staatszekerheid.

In een vrij land zou je ook gewoon vrij moeten zijn om onherkenbaar rond te lopen. Voor wat voor reden dan ook. Het is niet aan de maatschappij om te beoordelen wat wel goede redenen zijn en wat niet.
En in een vrij land moet je gewoon mogen zeggen dat je geen moslim(a) in dienst wilt nemen vanwege de vervelende toestanden met kleding/handen geven/bidden/vasten/varkensvlees dus omdat ze zich niet willen aanpassen. Maar dat kan nu eenmaal niet hé. Dat is dan opeens wél discriminatie.
Ik vind het het ook discriminatie als je je zelf helemaal bedekt omdat een vreemde je niet mag zien. Maar dat is dan weer mijn mening. We leven allang niet meer in een vrij land, die vrijheid is ons afgenomen door politieke correctheid.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 27 juni 2015 @ 15:54:04 #290
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_153882322
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 15:49 schreef deedeetee het volgende:

[..]

En in een vrij land moet je gewoon mogen zeggen dat je geen moslim(a) in dienst wilt nemen vanwege de vervelende toestanden met kleding/handen geven/bidden/vasten/varkensvlees dus omdat ze zich niet willen aanpassen. Maar dat kan nu eenmaal niet hé. Dat is dan opeens wél discriminatie.
Als er praktische redenen zijn om iemand te weigeren voor een positie dan is dat ook een vrijheid wat mij betreft.

quote:
Ik vind het het ook discriminatie als je je zelf helemaal bedekt omdat een vreemde je niet mag zien.
Je snapt het verschil tussen:
- De overheid
- Bedrijven
- Burgers

toch? Burgers mogen gewoon discrimineren he. Jij HOEFT niet iedereen in je kutje te laten komen. Je mag gewoon zeggen... geen negers, wel aziaten en blanken mogen mij volpompen. Dat is gewoon legaal. Bedrijven moeten zich aan een set regels houden bij het aannemen van personeel en de overheid moet totaal blind zijn voor irrelevante factoren.

quote:
Maar dat is dan weer mijn mening. We leven allang niet meer in een vrij land, die vrijheid is ons afgenomen door politieke correctheid.
Klopt. Conservatievelingen zoals jij en progressievelingen zoals die guttmenschen maken onze vrijheid kapot. Gelukkig bestaan er nog mensen zoals ik die anderen gewoon hun vrijheden gunnen of het nou politiek correct is of niet. Of het nou tegen traditionele waarden in gaat of niet.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 27 juni 2015 @ 16:02:52 #291
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_153882492
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 15:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Als er praktische redenen zijn om iemand te weigeren voor een positie dan is dat ook een vrijheid wat mij betreft.

[..]

Je snapt het verschil tussen:
- De overheid
- Bedrijven
- Burgers

toch? Burgers mogen gewoon discrimineren he. Jij HOEFT niet iedereen in je kutje te laten komen. Je mag gewoon zeggen... geen negers, wel aziaten en blanken mogen mij volpompen. Dat is gewoon legaal. Bedrijven moeten zich aan een set regels houden bij het aannemen van personeel en de overheid moet totaal blind zijn voor irrelevante factoren.

[..]

Klopt. Conservatievelingen zoals jij en progressievelingen zoals die guttmenschen maken onze vrijheid kapot. Gelukkig bestaan er nog mensen zoals ik die anderen gewoon hun vrijheden gunnen of het nou politiek correct is of niet. Of het nou tegen traditionele waarden in gaat of niet.
:')
Fijn voor je dat je zo met je zelf in genomen bent. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_153882652
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 09:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hangt meer van het weer af. Bij sneeuw en een temperatuur van -15 mag iemand met een bivak muts op van mij best de bus in. :')
Best wel een vreemde reactie, om te beginnen waarom zou iemand bij - 15 graden Celsius een bivakmuts dragen in de bus? Ik neem aan zodra je de bus instapt doe je de muts uit, want dat ding is bloedheet in de bus. En nee ik zie geen enkele reden waarom iemand zijn bivakmuts mag aanhouden in een bus, Dat geldt net zo goed voor het dragen van een integraalhelm of een piratenmasker etc.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 16:20:35 #293
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_153882877
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

:')
Fijn voor je dat je zo met je zelf in genomen bent. :D
Mijn positie is inderdaad op moreel vlak superieur aan de 2 groepen die ik net opnoemde dus dat voelt inderdaad wel alsof ik een superster ben. Maarja.. de jongen met een IQ van 100 in een klas vol zwaar geestelijk gehandicapten is wat dat betreft ook een baas.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 28 juni 2015 @ 12:49:18 #294
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_153900211
Die busschauffeur wordt op dumpert helemaal als held ontvangen terwijl hij gewoon iemand weigert op basis van persoonlijke voorkeur :N
Zal me niks verbazen dat het een niqaab was (boerka's zie je bijna nergens)
:')
  zondag 28 juni 2015 @ 13:01:07 #295
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_153900478
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 15:49 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik vind het het ook discriminatie als je je zelf helemaal bedekt omdat een vreemde je niet mag zien. Maar dat is dan weer mijn mening. We leven allang niet meer in een vrij land, die vrijheid is ons afgenomen door politieke correctheid.
En waarom is dat discriminatie voor jou :?
Je vind het naar om te zien, hoe word je nou gediscrimineerd door een boerka-persoon?
:')
  zondag 28 juni 2015 @ 13:32:33 #296
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_153901306
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

En waarom is dat discriminatie voor jou :?
Je vind het naar om te zien, hoe word je nou gediscrimineerd door een boerka-persoon?
Waarom bedekt die boerka persoon zich ? Om niet gezien te worden door mannen geen familie van haar zijn. Waarom mogen die haar niet zien ? Omdat ze dan op onfatsoenlijke gedachten kunnen komen. Als je zo over mannen denkt ben je aan het discrimineren.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 28 juni 2015 @ 13:34:24 #297
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_153901345
Ze ging doelbewust naar die bus, camera stond al aan
  zondag 28 juni 2015 @ 13:35:32 #298
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_153901369
Dit is misschien een hele domme vraag, maar boerka's zijn toch al verboden??? Ik meen daar een tijd terug iets over gelezen te hebben.
pi_153901459
quote:
7s.gif Op zondag 28 juni 2015 13:35 schreef Twiitch het volgende:
Dit is misschien een hele domme vraag, maar boerka's zijn toch al verboden??? Ik meen daar een tijd terug iets over gelezen te hebben.
Op een aantal locaties, maar op straat is het volgens de wet geen enkel probleem.
pi_153901470
quote:
7s.gif Op zondag 28 juni 2015 13:35 schreef Twiitch het volgende:
Dit is misschien een hele domme vraag, maar boerka's zijn toch al verboden??? Ik meen daar een tijd terug iets over gelezen te hebben.
Zo'n verbod is er nog niet, maar het schijnt er binnenkort aan te komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')