Wist niet dat zoiets bestond, goede oplossingquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:18 schreef Barrah het volgende:
Dit is wat je zoekt:
https://www.praxis.nl/ger(...)-ontplughulp/5322643
Als het een inbouwstopcontact betreft komt dan je dressoir net wel of net niet tegen je plint aan te staan.
iddquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:21 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Wist niet dat zoiets bestond, goede oplossing
Super dank voor de tip.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:18 schreef Barrah het volgende:
Dit is wat je zoekt:
https://www.praxis.nl/ger(...)-ontplughulp/5322643
Als het een inbouwstopcontact betreft komt dan je dressoir net wel of net niet tegen je plint aan te staan.
Helaas hier in de buurt geen praxis, en de karwei lijkt geen soortgelijk artikel in het assortiment te hebben. Dan moet ik het toch maar online bestellenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:26 schreef Barrah het volgende:
Geen dank. Ze zijn in de bouwmarkt ook goed verstopt weet ik uit ervaring. Als je googelt op 'platte stekker' of 'haakse stekker' vind je er nog meer.
In onze nieuwe woning bleken veel stopcontacten achter meubels te belanden. Deze stekkers maken van de nood een deugd. Mooi een verdeelblokje eraan en je hebt geen snoeren in het zicht van schemerlampen en apparatuur.
Dit zou ook kunnen: https://www.gamma.nl/asso(...)invoer-wit/p/B456273quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Helaas hier in de buurt geen praxis, en de karwei lijkt geen soortgelijk artikel in het assortiment te hebben. Dan moet ik het toch maar online bestellenZie trouwens dat diezelfde bij conrad een euro goedkoper zijn
niets mis met online bestellen toch?quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Helaas hier in de buurt geen praxis, en de karwei lijkt geen soortgelijk artikel in het assortiment te hebben. Dan moet ik het toch maar online bestellenZie trouwens dat diezelfde bij conrad een euro goedkoper zijn
Nee heb je gelijk in, maar vind het meestal wel fijn het eerst even in mijn handen te hebben en rond te gluren in een bouwmarktquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
niets mis met online bestellen toch?
Ja en onder de 25 euro 6,95 verzendkosten betalenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat je voor meer dan 25 euro aan materiaal bestelt uiteraard wel de voordeligere optiequote:Op donderdag 25 juni 2015 11:40 schreef hoas het volgende:
[..]
Ja en onder de 25 euro 6,95 verzendkosten betalen
Dit moet je dus vooral niet doenquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:51 schreef Nico987 het volgende:
Heb wel eens gezien dat mensen de wcd eraf haalde een huishoud stekker aan de het stop contact knoopte vervolgens wcd erover en geen last meer van de ruimte. Wel kans dat je cv uitgaat als je huis in de fik staat dus of dit nu een tip is om wel of niet te doen moet je zelf bedenken.
Doe dan minimaal de draden gewoon met adereindhulsjes onder de klemmen en breek een kleinstukje van de kap af waar het snoer door komt en neem minimaal 1,5mm2 nog steeds niet zoals het mag maar in elk geval een stuk degelijker.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:51 schreef Nico987 het volgende:
Heb wel eens gezien dat mensen de wcd eraf haalde een huishoud stekker aan de het stop contact knoopte vervolgens wcd erover en geen last meer van de ruimte. Wel kans dat je cv uitgaat als je huis in de fik staat dus of dit nu een tip is om wel of niet te doen moet je zelf bedenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |