Ik hoop dan ook dan er maar heel weinig gaan!!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:17 schreef formule het volgende:
Rob hoop dat er een mooie vrouw in komt,en de mensen die naar de markt komen heeft Rob niets mee.
Rob is een eikel
Ik hop dat er heel veel komen, want dan valt het niet zo op, als ze info doorspelen...quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:18 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dan er maar heel weinig gaan!!!!!
Ben kwam wel binnen met gedichten schrijven geloof ik. Maarja Gabri met toneelstukken schrijven. Het is zelf een grote klucht!quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lag gisterenavond in bed te schrijven, misschien is dat het?
Er is daar echt niet 1 meer die voor een bepaald doel of project daar binnen zit. Ja Rob, om vakantie te vieren.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Ben kwam wel binnen met gedichten schrijven geloof ik. Maarja Gabri met toneelstukken schrijven. Het is zelf een grote klucht!
Rob, de zogenaamde filosoof/hippie/wereldverbeteraar voelt zich dus beterquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:17 schreef formule het volgende:
Rob hoop dat er een mooie vrouw in komt,en de mensen die naar de markt komen heeft Rob niets mee.
Rob is een eikel
Ach iemand van 35, met een verleden van 12 ambachten en 13 ongelukken, moet je niet serieus nemen. Alleen lult hij ook nog eens een uur in een kwartier en weet op die manier de bewoners te imponeren, die gaat heus nog wel op zijn gezicht..quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Rob, de zogenaamde filosoof/hippie/wereldverbeteraar voelt zich dus beter.. wat een misplaatste air heeft ie zichzelf aangemeten
ik had al na 1 dag door dat het gebakken lucht was....quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:33 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ach iemand van 35, met een verleden van 12 ambachten en 13 ongelukken, moet je niet serieus nemen. Alleen lult hij ook nog eens een uur in een kwartier en weet op die manier de bewoners te imponeren, die gaat heus nog wel op zijn gezicht..
Wat een onzinquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:33 schreef Gooddeal het volgende:
Ze zorgen er ook voor dat steeds minder mensen naar evenementen en markten komen, want mensen geven hier hun zuurverdiende geld uit en zien dat dat geld uitgegeven wordt aan sigaretten en niet om een ideale samenleving op te bouwen.
Giorgio ziet het niet verkeerd. Het is alleen zo jammer dat het verder zo'n droeftoeter is.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:33 schreef Gooddeal het volgende:
Viel net in een gesprek tussen Gio en Arjuna over het roken.
Gio: ik heb vanavond een verrassing want ik moet voor de niet rokers compenseren wat de rokers op maken aan geld. Ze helpen de b.v. steeds verder in de min.
Arjuna: roken er zoveel hier dan?
Gio: de helft. Ze roken voor ong. 150 tot 200 euro per week.
Ze zorgen er ook voor dat steeds minder mensen naar evenementen en markten komen, want mensen geven hier hun zuurverdiende geld uit en zien dat dat geld uitgegeven wordt aan sigaretten en niet om een ideale samenleving op te bouwen.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:33 schreef Gooddeal het volgende:
Gio: ik heb vanavond een verrassing want ik moet voor de niet rokers compenseren wat de rokers op maken aan geld. Ze helpen de b.v. steeds verder in de min.
Mensen komen dus niet meer omdat er zoveel rokers zittenquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Giorgio ziet het niet verkeerd. Het is alleen zo jammer dat het verder zo'n droeftoeter is.
Zouden hun ogen geopend worden, als het 3 juli stormloopt bij Bas? Of gaan ze denken, dat die komen voor de lezing van Ivan? Zo sneaky om dat samen te laten vallen, Ivan is slim..quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:33 schreef Gooddeal het volgende:
Ivan is een ratterige dikkop. Hij heeft heel veel van die achterbakse streken waar niemand wat van durft te zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:38 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zouden hun ogen geopend worden, als het 3 juli stormloopt bij Bas? Of gaan ze denken, dat die komen voor de lezing van Ivan? Zo sneaky om dat samen te laten vallen, Ivan is slim..
Tja, dat is de Gio manier van denken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mensen komen dus niet meer omdat er zoveel rokers zittendat ligt wel aan wat andere factoren hoor
gatverdammeeeee echt????quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Tja, dat is de Gio manier van denken.
Nu blijken de glazen naar poep te ruiken.
Ik blijf het ook raar vinden...quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:38 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zouden hun ogen geopend worden, als het 3 juli stormloopt bij Bas? Of gaan ze denken, dat die komen voor de lezing van Ivan? Zo sneaky om dat samen te laten vallen, Ivan is slim..
jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Moet je nog steeds een paspoort aanmaken als je naar een event wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |