hij maakt mij de pis niet Lauquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:31 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Uiteraard is het niet leuk als er iemand overlijdt, maar waarom is dat bij Thé Lau zo'n big deal?
Wel te jong toch... Hij vond het zelf niet heel erg, volgens mij vond hij het erger voor zijn vrouw.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:04 schreef Fokpop het volgende:
zo jong? ik heb het f opgezocht en die kerel was 63
62.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:04 schreef Fokpop het volgende:
zo jong? ik heb het f opgezocht en die kerel was 63
Omdat hij het glas hefde op jouw, gezondheid?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:31 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Uiteraard is het niet leuk als er iemand overlijdt, maar waarom is dat bij Thé Lau zo'n big deal?
Zal dat het wel zijn dan.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:29 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Omdat hij het glas hefde op jouw, gezondheid?
Hief.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:29 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Omdat hij het glas hefde op jouw, gezondheid?
Jammer dat ie pas waardering kreeg op het eind van z´n leven.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:01 schreef bruinwerker het volgende:
erg goede zanger, met erg mooie teksten. Toevallig vanmiddag een filmpje gezien waar hij bij RTL late night vertelt over zijn ziekte. Mooi om te zien hoe hij ermee omging.
Maar daar heeft hij dan ook tot op het laatst met volle teugen van genoten heb ik het idee.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat ie pas waardering kreeg op het eind van z´n leven.
±P
quote:
Leg eens uit. Ik ben 52.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:01 schreef MultiBanaan het volgende:
Jong is hij zeker niet, op je 62e heb je het betere deel van je leven toch wel achter de rug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |