• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
Gelukkig zijn er betere sites.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:28 schreef swimmie86 het volgende:
Ik erger me groen en geel aan de NOS en nu.nl.
Gister een hele korte vermelding op nu.nl van Steenbergen.
Nu wint ze goud, nog geen enkele vermelding. Wel dat Fontijn in de finale staat.
Alleen maar omdat het een jeugdtoernooi is.
Ze nemen nu eenmaal deel aan de Europese Spelen, dan moeten ze het ook vermelden.
Alsof de zwemsters er wat aan kunnen doen dat het een jeugdtoernooi is.
Trouwens ook zo bij het waterpolo en synchroonzwemmen.
Nu.nl hersteld zich een beetje gelukkig:quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:28 schreef swimmie86 het volgende:
Ik erger me groen en geel aan de NOS en nu.nl.
Gister een hele korte vermelding op nu.nl van Steenbergen.
Nu wint ze goud, nog geen enkele vermelding. Wel dat Fontijn in de finale staat.
Alleen maar omdat het een jeugdtoernooi is.
Ze nemen nu eenmaal deel aan de Europese Spelen, dan moeten ze het ook vermelden.
Alsof de zwemsters er wat aan kunnen doen dat het een jeugdtoernooi is.
Trouwens ook zo bij het waterpolo en synchroonzwemmen.
Ik kan je die nu al geven: NOS doet altijd alleen seniorenevenementen, nooit junioren. Dat is al vaker gebleken. Dus op de European Games alleen sporten waaraan de senioren meedoen.quote:
Als ik op dat moment thuis was geweest, had ik dat gedaan jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn ex was bijna au-pair bij Veldhuis geworden, om er maar eens een heroļsche anekdote in te gooien.
Over Dekker: TheArt gaat je nu aanvallen.
Ja ik weet het.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kan je die nu al geven: NOS doet altijd alleen seniorenevenementen, nooit junioren. Dat is al vaker gebleken. Dus op de European Games alleen sporten waaraan de senioren meedoen.
Ze moesten zeker even wachten tot Kenkhuis tijd had om zijn visie te geven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:45 schreef TheArt het volgende:
Alsof jullie er om hebben gevraagd
http://nos.nl/artikel/204(...)ale-ster-worden.html
Borisz: @hendriksmj Waarom meldt de NOS niets over het goud van Marit Steenbergen? Gisteren ook niets over het zwemmen in dagvoorbeschouwing ESquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:45 schreef TheArt het volgende:
Alsof jullie er om hebben gevraagd
http://nos.nl/artikel/204(...)ale-ster-worden.html
Ik vind de NOS maar zielig met hun 'we doen alleen de senioren'.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Borisz: @hendriksmj Waarom meldt de NOS niets over het goud van Marit Steenbergen? Gisteren ook niets over het zwemmen in dagvoorbeschouwing ES
Ikzelf: @hendriksmj Is de NOS per ongeluk vergeten dat Marrit Steenbergen in Baku de hele zwemwereld totaal versteld doet staan met haar prestaties?
Kloptquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Majlinda Kelmendi, de grote ster en medaillehoop van Kosovo, doet volgens mij helemaal niet mee
Staat ingeschreven voor -52kg, maar nergens te vinden in de draw, wel een landgenote van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |