Als je zelf twee kant-en-klaar producten bij elkaar voegt is dat veel beter dan wanneer de supermarkt dat voor je doet?quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:32 schreef Elan het volgende:
Koop dan zelf stokbroodje vers of afbak met lekkere kruidenkaas veel beter.
Wat snap je niet aan vers stokbrood?quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:09 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Als je zelf twee kant-en-klaar producten bij elkaar voegt is dat veel beter dan wanneer de supermarkt dat voor je doet?
Nee. Mijn zelfgemaakte kruidenboter is wel lekkerder, maar het stokbrood uit de super wordt daar ook gewoon afgebakken en op een of andere manier werkt dat mengsel in de kant en klare stokbroodjes met kruidenboter gewoon. De losse kruidenboters of kaasjes in super vind ik niet veel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan vers stokbrood?
en kruidenkaas uit de koeling boursin of zo is natuurlijk veel lekkerder dan die olie-achtige meuk met knoflooksmaak die ze in die broodjes stoppen.
Die stokbroodjes zijn van de goedkoopste soort keiharde buitenkant binnen van dat kleffe deeg waarvan je een week niet van kunt schijten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee. Mijn zelfgemaakte kruidenboter is wel lekkerder, maar het stokbrood uit de super wordt daar ook gewoon afgebakken en op een of andere manier werkt dat mengsel in de kant en klare stokbroodjes met kruidenboter gewoon. De losse kruidenboters of kaasjes in super vind ik niet veel.
Dit... en 39cent..quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:17 schreef TravelRose het volgende:
Die van de Aldi zijn echt overheerlijk! Of zelf maken!
Beetje citroensap erbij, ook lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:00 schreef TN-FR het volgende:
Roomboter met verse groene kruiden (bieslook, peterselie, knoflook, zout) mengen
boter met kruidenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Overigens ben ik nu wel nieuwsgierig hoe je die kruidenboter zelf maakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |