Die gaat vast roddelen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat denkt Rob...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal wel koud zijn daar. Ik oordeel nog niet
Zie jij ook de angst in zijn ogen ?quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat denkt Rob...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zie jij ook de angst in zijn ogen ?
We mogen aannemen van wel, gezien zijn deelname aan 'Adam zoekt Eva"quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:26 schreef doodmoe het volgende:
Leuke praatjesmaker hoor.
Weten we al of hij heterosexueel is?
Ik zie de dorst in zn ogenquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zie jij ook de angst in zijn ogen ?
Ik zag em op die foto met een evaquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:26 schreef doodmoe het volgende:
Leuke praatjesmaker hoor.
Weten we al of hij heterosexueel is?
Dat zeg je wel... Maar zie jij Eva nog ergens ... dus dat was ook geen succesquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:27 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
We mogen aannemen van wel, gezien zijn deelname aan 'Adam zoekt Eva"
Ik zie nu toch iets heel anders bij Robquote:
had een langevingert bij de koffiequote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:28 schreef Cir het volgende:
[..]
had een langevingert bij de koffie
heb het maar aan fikkie gegeven
zie nu overal een piemol in
ff wennen heur
En Bennie heeft eigen ideeën... dat zit Rob niet lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie nu toch iets heel anders bij Rob![]()
Bang dat Bennie leuker is
Misschien ben ik ook wel bi....quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:27 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat wil niks zeggen, hij kan ook bi zijn natuurlijk. Of net zoiets als bas...
Ze staan overeind op 2 benen maar om ze daarom gelijk mensen te noemen..quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:28 schreef mar378 het volgende:
Zeg ik toch het komen mensen alleen van Nederlandse TV
Das waar, maar dat ligt niet aan de Eva's. Hij overschatte zichzelf en die meiden wilden een echte Tarzan. Geen Benniequote:Op woensdag 24 juni 2015 12:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zeg je wel... Maar zie jij Eva nog ergens ... dus dat was ook geen succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |