Ooh mevrouw wil wel de lusten.. niet de lasten.. Tsss too easy.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:00 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
niks lafs aan
dat recht hebben we als we thuis willen blijven
well ff de inside info vertellen
Dat weet ik nog niet Dotteke , ik hoef mij niet te schamen maar de angst van FOK jazeker maar jullie weten toch niet wie ik ben.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan jullie echt, ben je niet bang dat er rare of lelijke dingen over je gepost gaan worden met foto en al?
OT: Gabs zit achter de pc, en Ivan leest nog steeds dezelfde brief.
Helemaal waar!quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ten achste: Iedereen die niet gaat... moet z'n BEK houden !
Lafaards !
ohw, goh, best netjes, meestal blért ze "hou je bek!!!"quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat een hoop geheimzinnigheid over de kietelkutmarkt, over 'opengooien' op de webshop, aantal kaarten ... tussen Gabs en Bjorn. Die 2 x een zendercheck krijgt, waarop Gabs zegt: sodemieter op.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh mevrouw wil wel de lusten.. niet de lasten.. Tsss too easy.
Ja op Steffie of nee Gabri dat is grappigerquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
miss word je wel verliefd, het kan zomaar
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lafaards !
we gaan het zienquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:01 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja op Steffie of nee Gabri dat is grappiger![]()
![]()
Hoho, ik ben al eens geweest,was leuk om te zien,maar nooit weer.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lafaards !
Ooh, je bent multifunctioneel inzetbaar begrijp ik !quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:01 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja op Steffie of nee Gabri dat is grappiger![]()
![]()
wat vond je leuk, wat vond je vreselijk?quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoho, ik ben al eens geweest,was leuk om te zien,maar nooit weer.
Ja, maar of ze komen is een tweede.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij hebt niet goed opgelet Dotteke... Bas heeft Volle modellen uitgenodigd
JIj mag pratenquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoho, ik ben al eens geweest,was leuk om te zien,maar nooit weer.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh, je bent multifunctioneel inzetbaar begrijp ik !
Gister tiezeggingquote:
punkmanquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:06 schreef ammartje het volgende:
Voor de knietjes fetisjist (weet zo ff de naam niet)![]()
[ afbeelding ]
Huh een lezing ook op 3 april?quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel vreemd dat Ivan plots een zakenman heeft op dezelfde datum met een lezing
Ik slaap ook vaak zoquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:06 schreef ammartje het volgende:
Voor de knietjes fetisjist (weet zo ff de naam niet)![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |