Heeft niets met laf te maken, ik ga hier geen grote bek over de Utopianen geven en dan vervolgens aardig tegen ze lullen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ten achste: Iedereen die niet gaat... moet z'n BEK houden !
Lafaards !
Leuk om ze eens in het echt te zien, maar alle moeite om er binnen te komen niet waard.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
wat vond je leuk, wat vond je vreselijk?
o, dat is wel ernstig.. van die viezigheidquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Leuk om ze eens in het echt te zien, maar alle moeite om er binnen te komen niet waard.
Daarom geen tweede keer.Plus dat ik nu weet hoe vies het daar is en hoe ze zijn, ik zou er niets durven drinken, laat staan iets eten.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:08 schreef Yeszie het volgende:
Zijn dat dan je knieen
[..]
Zijn dat dan ook je knieën?
Wat voor een moeite ?quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Leuk om ze eens in het echt te zien, maar alle moeite om er binnen te komen niet waard.
Daarom geen tweede keer.Plus dat ik nu weet hoe vies het daar is en hoe ze zijn, ik zou er niets durven drinken, laat staan iets eten.
zit ie nou nog op zijn bed? heeft zijn sokken al een kwartier aanquote:
Zeg! eerlijk zijn doe je maar ergens anders hè..quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Contract tekenen, op de foto, fouilleren.quote:
Gewoon gaan, een keer in het echt zien is leuk en als het Bas helpt, alleen maar leuk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg! eerlijk zijn doe je maar ergens anders hè..![]()
We moeten Bas helpen.. dit helpt niet!
Oh komt goed hoor.. tenzij extreem klote weer.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gewoon gaan, een keer in het echt zien is leuk en als het Bas helpt, alleen maar leuk.
Nee, hij zit alleen maar diep te zuchtenquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Contract tekenen, op de foto, fouilleren.
O.t. Ivan lijkt niet erg op te vrolijken van zijn post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |