Dank je, bergen is een groot woord, het zijn meer heuvels. Maar vergeleken met Nederland inderdaad al een heel stuk minde plat.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Veel plezier in jullie nieuwe huisje! Het ziet er prachtig uit met al die bergen enzo wauw
Ja, een deur en daarnaast een groter raam.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:54 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd. Fraaie omgeving.
Heeft de achterkant van jullie huis trouwens wel grotere ramen?
Wel maar 3 slaapkamers maar 3 ruime slaapkamers, dus de jongens op een slaapkamer en de meiden op een slaapkamer. Dat is al een vooruitgang.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:00 schreef Copycat het volgende:
Dat ziet er al wat lichter uit! Ook voldoende ruimte voor jullie toch fiks, samengesteld gezin? Alhoewel het zo te zien redelijk diepe huizen zijn. Geen tuin?
Verhuizen en inrichten, alleen moeten we het oude appartement wel schilderen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:42 schreef Duufje het volgende:
Leuk! Moeten jullie veel doen of is t verhuizen en inrichten?
Mange tak.quote:
Lollig dat je aan de details als die brievenbussen kunt zien dat het net geen Nederland is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:52 schreef snakelady het volgende:
Na een half jaar in een klein tweeslaapkamer appartement te gewoond waren we wel toe aan wat meer ruimte.
In eerste instantie wilde we kopen, maar toen kregen we het aanbod om in een erg leuke wijk te huren.
Gezien ik nog studeer leek het ons geen slecht idee om hier een paar jaar te wonen en voor een koophuis te gaan kijken wanneer ik ook werk.
Het huis ziet er aan de buitenkant erg ehm..blokkerig uit.De binnenkant heb ik nog geen foto's van maar dat ziet er gelukkig wat gezelliger uit.
[ afbeelding ]
Met een speeltuin aan de voorkant voor de kinderen.
[ afbeelding ]
Maar dat zijn allemaal koopwoningen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 07:10 schreef Resistor het volgende:
Denemarken is juist een mooi land met veel mooie vrijstaande huisjes, en jij gaat in een Hollandse blokkendoos wonen
Maar aan de andere kant: Kolding is wel goed bereikbaar.
Ik ben al heel vaak in Denemarken op vakantie geweest, ik ken dat land wel een beetje. (als in: ik kan wel heel wat visstekken vinden)
en kleine achtertuin en ik zal foto's maken wanneer we de sleutel hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:02 schreef Frag_adder het volgende:
Wauw ik had zo geloofd dat dit in Nederland had gelegenAlleen die natuurfoto oogt een beetje on-Nederlands.
Zit er ook een achtertuin bij? Ben benieuwd naar de binnenkant!
Je ziet dit soort nieuwe wijken wel steeds meer in Denemarken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:29 schreef Lienekien het volgende:
Ben benieuwd naar de binnenkant. Het oogt niet erg Deens, als het maar een gerieflijk huis is.
Ja, we wonen hier graag. Ook lekker dicht bij de Duitse grens.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:36 schreef hottentot het volgende:
Kolding
Mooi centraal gelegen ook met de E45 en E20 om de hoek.
Ach, met een huurhuis zijn we niet te kritisch, als we over een jaar of 4 gaan kopen zal het wel een heel ander soort huis worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |