Ook nog gratis ook, zeg je wat, ik moet gewoon betalenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Kun je niet zorgen dat JdM je suikeroompje wordt?Hebbie alles gratis, binnen een week.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Urb het volgende:
Ze moeten weer op water en brood dus?
Geen geld voor investeringen, geen zand geen tattoos, maar wel een kapsalon die uit de lucht komt vallen.
Doet me aan die Uto parodie van tv kantine deel 2 denken.
Valt een er man uit de lucht en zegt Billy of Vanes (Irene) "Wat is dat nou?"
Hakim (Carlo) "Das un spansar, die komuh hier zomaar uit de lucht valluh"![]()
![]()
Die zagen het ook al snel goed.
wat een bitchquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bas wil zijn kaartjesgeld gebruiken voor Zand.
Nicole: Jij krijgt niets, ik krijg ook geen tatoo spullen !!
BITCH!
Whahaha, kunnen ze dat irritant gedrocht niet ergens onder een hunnebed duwen ofzo? Wat een arrogant #$@%$## wijf zeg .... gatverdamme.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bas wil zijn kaartjesgeld gebruiken voor Zand.
Nicole: Jij krijgt niets, ik krijg ook geen tatoo spullen !!
BITCH!
Moet daar ook een bad in en een bed, en een kast en waar moeten ze dan lopenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:01 schreef LLgetikt het volgende:
laat nicole eerst eens HAAR HUIS afmaken
ging toch ook een bad in?
dat was de bedoeling, een bad daarin.. maar het is echt wel klein...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:01 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Moet daar ook een bad in en een bed, en een kast en waar moeten ze dan lopen![]()
vertelquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:59 schreef Yeszie het volgende:
Klinkt misschien raar , maar ik heb medelijden met Gio.
Gio is een van de eerste Utopianen en dan komt er nu zo een lamlul in als een Rob en die gaat wel even vertellen wat er gaat gebeuren. Ik vind zo zielig kijkenquote:
Ga jij ook naar Baas Beach ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:03 schreef LLgetikt het volgende:
gaby word echt niet leuk behandeld, zij zou mijn vriendinnetje zijn![]()
nee die domme wijven zoals gina nou wat leuk![]()
![]()
![]()
als vriendin.. als je niet oppast pakt ze je vent af
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:04 schreef Urb het volgende:
Ze kijken naar plus-size models.
Lot en Robin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |