Vind ik ook. Eerst dacht ik 'o nee'....maar bedankt voor je eerlijkheid Blaadjes.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:17 schreef Japie77 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van het mod werk van Blaadjes. Jogy had al een goeie lijn ingezet en Blaadjes sluit daar mooi bij aan. Chapeau!
Wanneer dacht je oh nee?quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Vind ik ook. Eerst dacht ik 'o nee'....maar bedankt voor je eerlijkheid Blaadjes.
Ik dacht je lid was van de Koffie en Gebak Clubje op SC.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wanneer dacht je oh nee?
Ik ben nu nieuwsgierig
Want dat is een negatief iets? Best eng ja, mensen die lol hebben met elkaar en vriendelijk zijn. Veel beter kun je sneren en schelden op elkaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik dacht je lid was van de Koffie en Gebak Clubje op SC.
Sorry hoor!
Nou helemaal top meidquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Hij zegt daar toch niets negatiefs mee?.. jij ervaart dat weer zo. Verder wordt er nog maar weinig gesneerd en als het gebeurt komt dat vaak van de andere zijde, dit wordt goed aangepakt en de kop ingedrukt. Het gaat de goede kant op dankzij Jogy en Blaadjes
Ik dacht 'oh nee'... hoe is dat positief te noemen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Hij zegt daar toch niets negatiefs mee?.. jij ervaart dat weer zo.
Je weet toch, over mannen en een grote neusquote:
Al wil je hem op zijn pikkie trappen ... het lukt je gewoon nietquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Al wil je hem op zijn pikkie trappen ... het lukt je gewoon niet
ah zo. Ben ik ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik dacht je lid was van de Koffie en Gebak Clubje op SC.
Sorry hoor!
deze is goedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Al wil je hem op zijn pikkie trappen ... het lukt je gewoon niet
Tnxquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:19 schreef Ali_boo het volgende:
Heb geen last van je dus dat is een goed teken
Verder aangenaam verrast mbt je werk hier op bnw
Had mijn twijfels na je politieke speach maar het viel wel uiteindelijk mee
Keep up the good work
|
Forum Opties | |
---|---|