lekker een kind proberen te maken he smeerlapquote:Op maandag 29 juni 2015 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tja.. dan werkt het ook niet he..
Ik ook niet heb er totaal niet meer de tijd voor
quote:Op maandag 29 juni 2015 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker een kind proberen te maken he smeerlap
snap ikquote:Op maandag 29 juni 2015 16:06 schreef theguyver het volgende:
Eh liever niet tjacka.. Ik heb wat vrienden op fok! Die ik in real life ook goed ken... En die weten het nog niet... Zou beetje lullig zijn dat ze het via fok! Te weten komen... Ik wacht even een paar weken tot mijn verjaardag en dan ga ik het iedereen vertellen.. Die lui zitten nooit in bnw dus dat scheelt
quote:
Ik ga even een post op NWS maken over je avonturen.quote:Op maandag 29 juni 2015 16:06 schreef theguyver het volgende:
Eh liever niet tjacka.. Ik heb wat vrienden op fok! Die ik in real life ook goed ken... En die weten het nog niet... Zou beetje lullig zijn dat ze het via fok! Te weten komen... Ik wacht even een paar weken tot mijn verjaardag en dan ga ik het iedereen vertellen.. Die lui zitten nooit in bnw dus dat scheelt
Ja vond het wel grappigquote:Op maandag 29 juni 2015 16:55 schreef theguyver het volgende:
[..]toppie
nou ... is het een beetje weird waar Tjacka een topic over wil maken![]()
Slim. Ik ben heel gevoelig voor slijmen.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:08 schreef DeMolay het volgende:
ga ik ook ff slijmen...ik vind jouw best wel een goede Mod
Nou ja daar lijkt me geen plaats voor in BNW. Maar tzt kan het vast in een ander forum.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
van mij ,ag die , als er maar geen namen genoemd worden
why? veel staat wel in de SC!quote:Op maandag 29 juni 2015 17:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik ga even een post op NWS maken over je avonturen.
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:22 schreef DeMolay het volgende:
Clubje ?...anders een waardeloze opmerking
Slijmbal.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:17 schreef Japie77 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van het mod werk van Blaadjes. Jogy had al een goeie lijn ingezet en Blaadjes sluit daar mooi bij aan. Chapeau!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |