quote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:47 schreef Alziend-Oog het volgende:
Die foto van Geer op de achtergrond is een grotere klacht
Ook als je ene lip groter is dan de ander, en je alleen de ene laat doen om het gelijk te trekken?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:30 schreef LompeHork het volgende:
Dit is inderdaad eeuwig zonde. Sowieso vind ik persoonlijk opgespoten lichaamsdelen maar niets.
Ja. Wat mij betreft is plastische chirurgie enkel nuttig voor mensen welke dit ook echt nodig hebben en/of het belemmerd in het functioneren. Als iemand bijvoorbeeld een zwaar ongeluk heeft gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ook als je ene lip groter is dan de ander, en je alleen de ene laat doen om het gelijk te trekken?
Oké. Dan verschillen jij en ik van mening daarover. Maar dat geeft nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja. Wat mij betreft is plastische chirurgie enkel nuttig voor mensen welke dit ook echt nodig hebben en/of het belemmerd in het functioneren. Als iemand bijvoorbeeld een zwaar ongeluk heeft gehad.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:47 schreef Alziend-Oog het volgende:
Die foto van Geer op de achtergrond is een grotere klacht
Een micropenis hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 05:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Komt van het zuigen van mijn FOK!penis van 300 millimeter.
Niet kunnen omrekenen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Een micropenis hebben![]()
OT: Terechte klacht!
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:35 schreef Eyip het volgende:
Dat was 10 jaar geleden inderdaad een lekker wijf, zonder al die botox en fillers in haar kopf. En niet de lul van die gerstanowieschgj in haar gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |