SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij wel. Als je 1 euro op Kameroen inzet krijg je er 1000 terug, als je 1 euro op China inzet krijg je 50 cent terugquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eens kijken of er live op deze herhaling te betten valt.
Je hebt haar weggejaagdquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom post Andromache nu niet meer mee dan?
Het is nu toch ontopic?
Als ze dit leest, waarschijnlijk niet, want deze post gaat niet over China - Kameroen, dan hoop ik dat ze toch weer mee wil postenquote:
Wat wil je met die bagger van julliequote:
Toen het over Pokemon ging was het best actiefquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat wil je met die bagger van jullieHet is een herhaling van een slechte wedstrijd op een vrouwenvoetbaltoernooi
Stating the obvious, bedankt hiervoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat wil je met die bagger van jullieHet is een herhaling van een slechte wedstrijd op een vrouwenvoetbaltoernooi
Klopt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt eerlijkheid hier niet gewaardeerd![]()
Ik snap sowieso niet waarom je zou kijken naar of praten over een herhaling van een slechte wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stating the obvious, bedankt hiervoor.
Er wordt gebaggerd tijdens de herhaling van een slechte wedstrijd, ja, lekker logisch.
Wij wilden het ergens anders over hebben, maar toen werden we op een vriendelijke wijze tot de orde geroepen door een userquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je zou kijken naar of praten over een herhaling van een slechte wedstrijd.
Hij had Kameroen - China opstaan toen hij dat deedquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel op vrouwenvoetballers hoop ik, anders is het offtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |